• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Helmborn2B

    Typiskt män... Det "bästa" är väl ändå att de faktiskt kan bli griniga och arga när man säger att man blir ledsen.. Hmm känner igen det där...
    Är han naturligt tystlåten, dvs annars också, eller tror du det är något som han går och tänker på?!

  • June20

    Pannkakstårta:
    inte än i sommar ska det hända nåt i förlovnings stil, hans jobb inte mitt hehehe

  • Lanzara

    MsNordqvist

    Ysch vad tråkigt. Känner ibland igen mig i detdär. Min bilivande är inte precis tystlåten, men ibland kan han ändå vara irriterande tyst. Speciellt med att prata om stora och svåra frågor. Jag är ibland lite filosofisk och pratar gärna om lite konstiga saker, men men... Egentligen skall jag nog inte gnälla.

  • MrsNyberg2B

    Ibland, så hatar man internet mer än många andra saker i världen.... Speciellt när man för en gångs skull tänkte kolla upp saker i tid, så funkar ingenting. Bajs.

  • Mysan98

    Känner helt igen mig i det där också. Min förra var helt hopplös - man fick liksom lirka och dra ur honom saker. Kunde bli helt hysterisk till sist. Eftersom jag är en tänkare så började jag läsa in en massa andra saker i hans tystlåtenhet som inte alls stämde.

    Skickar massa kramar

  • MrsNyberg2B

    Förresten, angående tysthet... Min blivande kan också vara sådär tyst, men nu känner vi varandra så väl att jag ser på honom när det är något han funderar på men inte klämmer ur sig, så då kan jag fråga... Fast lite störande blir det ju ibland då man undrar varför det inte bara är att säga det... Svårt att läsa tankar lixom. Men iaf så är det ju olika irriterande beroende på det egna humöret.. Och man får faktiskt beklaga sig sketamkt om man vill det! Speciellt här!

  • Helmborn2B

    Sen kan det ibland vara så att jag själv har tusen saker i huvudet som jag går och tänker på, typ jobb och annat. Då kan jag glömma av att prata med honom för att jag "pratar" med mig själv i huvudet (låter jätte friskt haha)och då blir min gubbe jätte orolig och tror att det är något som är fel eller att jag är arg eller nått och så går han och grubblar.. Hmm invecklat det här..

  • June20

    jag tvingar honom o säga vad som e fel om han e sådör tystlåten el säger nä det e inget....ja vet precis när det e nåt som e fel det hör bla på rösten SÅÅÅÅÅ genomskinlligt!
    Vägrar han så får han samma skit tillbaka tills han säger vad det e...han brukar inte kunna hålla sig mera än 48tim ialf.

  • Lanzara

    Du verkar vara hård June20 Men ibland är det kanske enda som hjälper. Män och kvinnor tänker OLIKA. Men ngns personlighet kan man knappast ändra så mycket på...(ifall de är tystlåtna av sin natur).

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2