• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Cartesia

    MsNordqvist 080808 - Turkost, lime, gammelrosa/ljung och creme/pärlvitt

    MrsNyberg2B - Lime, vitt och cerise/ljust silvergrå

    lillithsmamma 080808- silvergrå,svart, ivory och vitt

    June20 - Lime/grönt,cream/vit o guld.

    Helmborn2b 080802 - ivory, creme, beige & pärlemor

    Bride aug-08: Grekiskt tema- Blått, vitt och silver.

    Lanzara 010308 - creme, rosa och ?

    Mysan98 12/1 - 08 - Vitt, ljusblått, marin och silver (som accentfärg). Tema snöflingor

    Snitte- Ljus lila och silver

    Cartesia 080524 - Vitt, creme & rosa. Tema Frugan & Fruntimret

  • Mysan98

    Och jag har faktiskt köpt en bok att ha som idébok, men jag har varit väldigt dålig på att klistra in alla bilder jag har sparat i datorn. Det kanske jag ska ta mig tid att göra idag också under mina pauser från inventeringslistan :D

  • Cartesia

    Jag har kollat lite snabbt i den boken, men var lite tveksam... Är den bra & inspirerande??? Jag vill läsa aaaallt, hehe...

  • Pumpkin

    Jag funderar på att köpa en pärm, plastfickor och en massa papper i typ rosa, rött osv att klistra bilderna på istället för att köpa en bok

  • Pumpkin

    Cartesia

    Jag gillar boken, har läst den från pärm till pärm Finns många inspirerande bilder i den också!

  • MrsNyberg2B

    Jag har en idébok... Fast jag har bara klistrat in andra idéer i den... MEn det är ju praktiskt att ha! Annars har jag skissat i min kalender!

  • MrsNyberg2B

    För jag läste om en annan bok, som jag inte minns vad den hette just nu... Kanske "Bröllopshandboken".. Ngn som läst den?

  • Mysan98

    Hitills är jag lite mittimellannöjd, men å andra sidan har jag bara hunnit igenom en tredjedel av boken så jag kan ändra åsikt ordentligt. Den ger väl ett ganska "allmänt" intryck eller hur jag ska skriva fast den kanske inte riktar sig till besatta brudar som jag :) Boken i sig är vacker men tjocka sidor och stämningsfulla bilder, men i slutändan beror det nog helt på vad man har för förväntningar på den.

  • Cartesia

    Weee... jag vill springa iväg & köpa den direkt!!! Måste passa sjuka katten tills frugan kommer hem, men sen så... Fan vad kul det är med fler som planerar för fullt så här tidigt

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2