• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Pumpkin

    Hjälp, jag hänger inte med ju!

    Zica

    Hade jag varit som du så hade jag passat på att ha två "bröllop"

    Lanzara

    Själv är jag glad att vi inte bytte till euron

  • Mysan98

    zica jag tror att det här är den senaste listan över allas färgteman. Tog mig friheten att kopiera den från några sidor tillbaka

    MsNordqvist 080808 - Turkost, lime, gammelrosa/ljung och creme/pärlvitt

    MrsNyberg2B - Lime, vitt och cerise/ljust silvergrå

    lillithsmamma 080808- silvergrå,svart, ivory och vitt

    June20 - Lime/grönt,cream/vit o guld.

    Helmborn2b 080802 - ivory, creme, beige & pärlemor

    Bride aug-08: Grekiskt tema- Blått, vitt och silver.

    Lanzara 010308 - creme, rosa och ?

    Mysan98 12/1 - 08 - Vitt, ljusblått, marin och silver (som accentfärg). Tema snöflingor

    Snitte- Ljus lila och silver

    Cartesia 080524 - Vitt, creme & rosa.

  • Pumpkin

    För övrigt så ska jag gå och köpa en idébok idag, där jag kan klistra in bilder på klänningar, ringar, tårtor, frisyrer, M2B's kläder osv

  • Mysan98

    Insåg att jag faktiskt måste försvara min egen besatthet lite... Det största, harkel, skälet till varför jag sitter vid datorn idag är att jag ska sammanställa inventeringslistan från förra veckan. Och den går förstås långsamt framåt för att det är så rackarns tråkigt. Måste därför pigga upp mig lite med lite BT i mellanåt

  • MrsNyberg2B

    Nordqvisten - boken.. Jag frågade om den för ett tag sen, men kör igen... Du beställde någon, vad hette den???

    Mysan - det är faktiskt viktigt med avbrott, annars blir inte jobbet bra gjort!

  • Mysan98

    Ja visst det är JÄTTE viktigt med avbrott!!! Hehehe

  • Lanzara

    MsNordqvist

    Okej okej... Men jag tycker iaf bättre om euron!!

    En ide´bok låter bra!! Jag har en hel massa bröllopsinspirerade mappar, bilder och länkar här. Men vad gör jag dagen då allt går åt pipan? Skulle ju förståss kunna bränna bilderna på en cd... det borde jag verkligen göra!! Det kan vara när som helst datorn klappar ihop, helt fullständiga är de trots alt inte. En riktig bok låter bra!!!

  • Pumpkin

    Lanzara

    Jag är alldeles för gammalmodig för att välkomna nya valutor

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2