• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Mysan98

    MrsNyberg2B (igen) Har du hittat en sån medaljongtapet? Det lät döspännande!!!

  • Pumpkin

    MrsNyberg2B

    Ett sånt rum ska jag också ha när vi köper hus nästa år

  • Mysan98

    Ja sorry... Förvirringen är stor nu.... För mycket snor i hjärnan av allt pollen :)

  • Mysan98

    Jag måste absolut också ha ett sånt rum den dagen vi flyttar till större vare sig det är lägenhet eller hus. Just nu sprider jag mina saker över hela lägenheten och den är inte så värst stor. Min stackars karl får vada genom allt pyssel och alla skolböcker :D

  • Cartesia

    Tack tack alla Kul att ni gillar den. Hoppas bara den blir lika fin som vit! Mitt "problem" är att jag är smal & dessutom atletiskt byggd med smala höfter osv, så får jag fel klänning på mig kan jag lätt se ut som en liten skolflicka... Men med den här får jag lite mer kurvor =)

    Ja, det här med planering om man är 2 tjejer säkert bli ett kapitel för sig när vi väl sätter igång ordentligt För tillfället är det bara jag som babblar på om blommor & dukningar och så eftersom det är så långt kvar... Vi har inte förlovat oss än och inte heller berättat på riktigt för andra, utan är mer på "pratstadiet"... Dock är vi båda iaf överens om att vi ska gifta oss Lilla frugan har förrestej gift sig en gång tidigare där hon styrde allt som värsta bridezillan, så det är väl inte mer än rätt att jag ska få bestämma detta bröllopet *hoppas*

    Hehe...

    Tapeter har jag också varit inne på.. hittar man den rätta så kan det bli hur coolt som helst! *hrrm* Här går man genom livet och försöker hitta den rätta partnern och tror att letandet tar slut där... Det är väl snarare så att det BÖRJAR med rätt partner & sedan bara eskalerar allt helt okontrollerat tills man hamnar i nån skum BT-värld där man lägger ner hur mycket tid som helst på att hitta sina rätta detaljer till bröllopet...

  • MrsNyberg2B

    Japp, det kommer bli det bästa rummet! Jag har redan börjat inreda... :P

    Igår satt jag och höll en monolog om fördelen med just ett extra rum, vid matbordet, och när jag argumenterat klart så sa blivande "men vad ska vi egentligen med en trea till?" Då fick jag förklara för honom att jag precis suttit och talat om det, så då skämdes han lite och sen kom han på alla anledningar (som jag nyss rapat upp) själv.. Förmodligen lyssnade han med ett halvt öra iaf..

    MsNordqvist - vad var det för bok du hade beställt? Jag funderar nämligen på om jg ska göra slag i saken och beställa mig en bröllopsbok...

  • Mysan98

    Ja rätt detaljer till bröllopet är superviktigt hehehe :D Förstår inte hur det här skulle funkar om jag jobbade heltid någonstans. Skulle nog få sparken av för mycket BT-surfande på jobbet...

  • zica

    Hej alla!
    Jag planerar mitt bröllp för 2008 också, trodde jag var ensam om att planera så tidigt.
    Vet dock inte hur jag ska gifta mig, all släkt är i serbien men eftersom det är lättare att planera i sverige vill jag gifta mig här men det finns inte en chans att dom alla får visum, så vad gör man. Det blir antagligen där nere, då måste man ju bara få med sig alla vännerna. Om ni blev ombedda att åka på ett bröllop utomlands skulle ni tacka ja? Allt som allt kan vi ordna en resa så det kostar 4000 kr per person med 1 vecka på hotell och åka buss ner.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2