• hjartat73

    Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

    Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

    Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

  • Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • Puh76

    H.C: Avis jag blir..vill oxå till Örebro!!
    Min sambo jobbar där för tillfället!

  • ~emma~

    hjartat73 - jodå, det börjar kännas! Hoppas att det går bra med din tårttjej och att hon inte har semester. Vi har äntligen fått tag på "vår" tårttjej, som ska göra tårtbuffé till oss. Har du fått några svar på inbjudningarna?

    HC- tack för tipset :) Och grattis i förskott! Det blir säkert fika varje vecka, så någon borde du kunna tajma in :D

  • Sessa-25

    Hej!
    Jag är ganska ny här men gifter mig i "Lundområdet" den 2 sep iår. Tänkte fråga er om ni vet vart man köper sexiga underkläder i Malmö eller Lund??

  • ~emma~

    Sessa-25 - har inte så bra koll på det, men jag var inne i en butik inne på holmgången som hade många korsetter (eller torseletter eller vad det nu är :)). Fast jag vet ju inte riktigt vad du söker efter. Sedan är Collero på Södra Förstadsgatan också bra.

  • hjartat73

    Är alla ute i fina vädret eller är det ngn som jag som bara orkar sitta här?

  • ~emma~

    Hrmmm... och jag då :) Jag skyller på att jag måste söka jobb, även fast jag inte har lyckats så bra med det än så länge - man har ju en massa mailande att komma ifatt efter helgen :D

  • hjartat73

    Jaha ~emma~ ska vi fylla ett par sidor här idag då?

  • ~emma~

    Jag har hållit på med lite bröllopsbestyr nu på förmiddagen: pratat med kyrkan och fått telefonnummer till kantorn, bokat tid för ansiktsbehandling och kollat upp valskurs :D

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3