• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • hjartat73

Smileygubben skulle inte vara där...

• Nilla_

Jag är ny här...hittade precis detta

• hjartat73

Oj vad helgen har gått fort...trots en extra dag...

• ~emma~

Hej svejs! Tänkte precis starta en ny tråd men det behövdes visst inte :)
    Hoppas att ni har haft en mysig påsk allihop! Såååå skönt med lite ledighet. Och givetvis en massa bröllopspyssel. Det känns som om det börjar närma sig ordentligt nu... imorgon går inbjudningarna ut :)

• hjartat73

Sååååå kul ~emma~....visst är det pirrigt nu?
    Nu efter påskhelgen ska vi ringa tjejen som ev. ska göra vår tårta och kolla så hon inte har semester när vi ska gifta oss.

Ocikatten hur är det med nerverna nu?

• Julibrud - 06

Jag hittade hit, Hoppas att Ni har haft en fin påsk! För tillfället så letar jag musik till kyrkan..hm det är inte lätt då det finns såå mycket!

• H.C

Nilla_ Välkommen? När är det dags för dig?

Blir det fika nu denna vecka som kommer eller veckan där på? Jag har svårt denna vecka men vecka 17 kan jag nog försöka. Ska till Örebro med jobbet i och för sig så det kan bli lite tajt, men ska ändå försöka. Fyller år också så kanske det ändå inte går. Ja, ja det får jag se då:)

Ha en bra vecka alla!!

HC

• H.C

Hmmm, Nilla_ jag är inte tveksam till att önska dig välkommen så det var inte därför jag skrev frågetecken efter välkommen. Endast lite förvirrad.

~emma~ Hur går det med jobbletandet? De söker efter tre konsultchefer på Academic Work - något för dig kanske?

HC

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3