Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Så roligt....mums smaka tårta...
Min sambo ringde igår till tårttjejen och då hade hon inte tid att prata så hon skulle ringa tillbaka men gjorde aldrig det...
Han ska prova ringa henne idag igen...
Vi ska också ha en kvinnlig präst
Verkar konsigt med hon tårttjejen!!
Vi har valt Ultimate cake!
Ja jag vet Yvonne..eller?
Bettan i Skåne: Fina kort. Jag har bara träffat dig någon gång men de känns verkligen du på något vis. Jag tror inte de har för uthyrning. De hade inte så stort urval i butiken (såg ut som en liten skrubb).
Så då blir det fika den 26:e, kul. Dagen före kommer en kvinna hem till mig från Mary Kay och ska lära mig göra en brudmake-up. Jag tänkte köpa deras foundation (som jag kan rekomendera) men vet inte om jag ska våga mig på sminkningen på den stora dagen, min låtsassyrra är ju ändå frisör och van att fixa både smink och hår på brudar.
Sveamerikanskt bröllop: Jag har en väninna som säljer Mary Kay så jag har produkter därifrån. De är jättebra.
Nej, jag tror inte det är ngt konstigt med tårttjejen....hon har väl mycket att göra som alla andra....
Skulle ni inte välja St Gertrud?
Vi kan inte välja Ultimate Cake för hon är fullbokad när vi ska gifta oss....
Japp Yvonne Magnusson....suveränt!!
Nä vi valde Ultimate Cake istället.
Svemerikanskt bröllop
Har du hört nåt mer om solduschen? *nyfiken*
Bettan Skåne!
Jätte fina kort, super!!!
Ni var verkligen varit jätte duktiga!
Hallå Smurfen!
Hur går det för dig??
Nu närmar det sig...
Vi hade besök av prästen igår!
Tjingeling på Er! kikar in för att se hur ni har det! Jag har hamnat i ett dilemma. Kan inte bestämma mig med låtarna i kyrkan. Ju mer jag söker runt desto fler fina hittar jag. Åhh!