• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

    Åh, 20 spril. Idag är det en månad kvar av "det fria livet"!

  • E-tuna

    Skogstokig...ha,ha,ha
    Menar du att han blir vansinnigt arg eller menar du att han är tokig i skogen?
    Jag o min man älskar också skogen!!
    Det är manna för själen att få ströva omkring i skogen, plocka bär o svamp eller bara sätta sig på en stubbe o fika.
    Du själv- vad är din "grej"???

  • roffan

    Han är galen i skogen. Och allt som hör dit. Jag älskar att dansa!!!!! Ser fram emot en korrespondenskurs i erotisk.., nej exotisk dans var det va? (den har du aldrig hört förut, va? ) :)

  • E-tuna

    Nej, den har jag alllddriiiig hört förr (gud vad jag ljuger)
    Det kan vara något svårt att "danskorra" men vi kan ju göra ett försök!
    Förresten var det inte exotisk dans utan ORIENTALISK...(lektion nr.1)Hahahaha...
    Det blir alltså bakläxa!

  • roffan

    Jag vet väl att det heter så, men jag kunde ju inte låta bli!!! Det var därför jag skrev ett nytt förtydligande inlägg. Exotisk dans håller jag mig nog borta ifrån! Lär du mig magdans kan jag bistå med brudvalsen!
    Tror det är sängvalsen som står i tur nu. LÄggdags alltså. Hörs kanske imorgon?

  • E-tuna

    Jajjemän...jag är med största säkerhet här även i morgon!
    En strålande idé att utbyta danser!!!
    Zzzov zå gott, natti natt...

  • E-tuna

    Tjingeling roffan!
    Mår inte bättre idag och min chef ringde mig och berättade att konferansen som vi skulle ha haft idag blev inställd p.g.a att nästan alla är sjuka så då blir jag ledig idag- skulle bara ha jobbat konferanstid!!! Yippie!
    Min älsta dotter ligger också hemma o är sjuk idag så det passade ju alldeles utmärkt...ska snart bädda ner mig igen...

  • roffan

    Nej men E-tuna!!! Stackars dig! Har du blivit smittad här av Bluebride, hon var ju också sjuk! :) Krya på dig!

Svar på tråden E-tuna!