E-tuna!
Är du med?
Är du med?
Nej... chef över barnens dagisfröknar...
Då är du väl verkligen inte "ledig på obestämd tid"?
Vilken knepig possition, förresten...
Min gubbe jobbar som lärare i en skola där en av våra döttrar går o det är inte alltid vare sig kul eller lätt...
Nej, det förstår jag. Särskilt i tonåren. Styrelseuppdrag kan man ha på fritiden, vet du. Annars är jag bara här på "gruppboendet" :)
Hur går det med planerna? Och italientemat?
Planerna LUFSAR ( gud vad jag kan få till det ibland )vidare...Har satt upp lappar där jag efterlyser "vinflaskor av Lady o Lufsen-karaktär. Gärna knubbiga o med bastklädd underdel"...
Hoppas att få in så många som möjligt...annars får jag väl helt enkelt köpa själv och vara konstant berusad till bröllopet
Jag har glömt att fråga dig: Vilken anknytning har du till Tyresö? Du skrev en gång att du känner till det...
...halllååå...
Kom precis tillbaka från kissemissarna. Jodå, jag känner till Tyresö, men inte av någon speciell anledning. Var mycket i Stockhom som liten då mina föräldrar är förtjusta i det och så har vi ett par släktingar och nu min bästis där.
Hur var det med missisarna?
Sitter du uppe en stund till eller?..
Finfint! Nja, snart är det nog dags... Tycker maken iaf. Du då?
Vem tar hand om dina missar under brällopet? Eller åker de med bussen till Eckeltuna :) ?
Jag sitter uppe en stund till...håller på att knapra i mig "Fishermans friend" och sörplar Yugithe classic...
Har du inget roligt att berätta? Jag behöver skratta lite...