• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    Mina missar blir då passad av en granne...jag har kanske glömt att berätta för dig att jag bor i ett menageri!!!
    Fyra katter
    En kanin
    Ett marsvin
    En dvärghamster
    X antal dammråttor och emellanåt en o annan silverfisk...
    När barnen var små hade vi dessutom
    Löss X antal och
    Mask

  • roffan

    Menar du det eller skojar du? Löss och mask är min värsta mardröm!!! Vi har bara två hundar och oinbjudna möss och dammråttor. Lika äckliga båda sorterna. Nåt roligt? Det är ju lätt så här på kommando! ROligt är att jag frågade min man nyss om han var "sugen" men han frågade om vi aldrig bara kunde kramas... Då fick iaf jag ett gott skratt!

  • E-tuna

    Neeeej jag skojade inte!
    Menar du att dina barn aldrig haft varken löss eller mask?? Det är ju det allra vanligaste som barn får med sig hem från dagis!!!
    Din man verkar ju vara lika kul som du!

  • roffan

    Det här dagiset har hittills bara bjudit på otaliga magsjukor och en och annan rinnande näsa. Peppar, peppar...
    Vad gör din man när du är här? Har han någon "egen" sida han surfar på?

  • E-tuna

    Antingen tittar han på TV eller så spelar han nät-poker, plockar in/ ut ur diskmaskinen eller helt enkelt zover...Han är helt självgående...(det är för övrigt våran gräsklippare också !)

  • roffan

    Säg inte att du också har en diskmaskinsman!!! Min är tokig i diskmaskinen och hävdar att jag inte kan packa den ordentligt och allt. Han plockar in och startar den innan jag ens har hunnit äta färdigt!
    Självgående är min man med, för mycket ibland, jag är en riktig "vi gör väl allt ihop"-gris. Men jag börjar vänja mig. En del grejer kan ju vara skönt att slippa...

  • E-tuna

    Jo, jag har en diskmaskinsman och speciellt nu- när vi har köpt en ny diskmaskin...jag tror att han är förälskad...
    Vi-gör-väl-allt-ihop-gris...hur funkar det?
    Jag vet inte ens vad det är men min syster är en sån "gris" och det verkar inte funka sååå bra...
    Gör ni det mesta ihop?

  • roffan

    Nej, det gör vi inte nu längre. Numer gör jag allt ihop med barnen istället... Men förut ville jag inte ens att han skulle åka till tippen ensam! :) Jag är så sällskapssjuk (ensambarn...)!

  • E-tuna

    Hi, hi, hi...Ja, det förklarar ju saken
    Säg inte att din man är sporttokig också!?
    Min gör inget annat än sportar eller ser på sport...vår äldsta dotter är exakt likadan...det kan vara lite jobbigt!!!
    Jag menar- passa barnen isådana fall för det kan vara smittsamt

  • roffan

    Nej, nej. Ingen sport. Han är vad man skulle kunna kalla skogstokig. :)

Svar på tråden E-tuna!