• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    Då är du väl verkligen inte "ledig på obestämd tid"?
    Vilken knepig possition, förresten...
    Min gubbe jobbar som lärare i en skola där en av våra döttrar går o det är inte alltid vare sig kul eller lätt...

  • roffan

    Nej, det förstår jag. Särskilt i tonåren. Styrelseuppdrag kan man ha på fritiden, vet du. Annars är jag bara här på "gruppboendet" :)
    Hur går det med planerna? Och italientemat?

  • E-tuna

    Planerna LUFSAR ( gud vad jag kan få till det ibland )vidare...Har satt upp lappar där jag efterlyser "vinflaskor av Lady o Lufsen-karaktär. Gärna knubbiga o med bastklädd underdel"...
    Hoppas att få in så många som möjligt...annars får jag väl helt enkelt köpa själv och vara konstant berusad till bröllopet
    Jag har glömt att fråga dig: Vilken anknytning har du till Tyresö? Du skrev en gång att du känner till det...

  • roffan

    Kom precis tillbaka från kissemissarna. Jodå, jag känner till Tyresö, men inte av någon speciell anledning. Var mycket i Stockhom som liten då mina föräldrar är förtjusta i det och så har vi ett par släktingar och nu min bästis där.

  • E-tuna

    Hur var det med missisarna?

    Sitter du uppe en stund till eller?..

  • roffan

    Finfint! Nja, snart är det nog dags... Tycker maken iaf. Du då?

  • roffan

    Vem tar hand om dina missar under brällopet? Eller åker de med bussen till Eckeltuna :) ?

  • E-tuna

    Jag sitter uppe en stund till...håller på att knapra i mig "Fishermans friend" och sörplar Yugithe classic...
    Har du inget roligt att berätta? Jag behöver skratta lite...

Svar på tråden E-tuna!