• Svar på tråden E-tuna!
  • Bluebride2006

    jag undrar vad jag ska hitta på. är ganska uttråkad

  • roffan

    Har du inget att göra? SKaffa barn och husdjur! :) Förresten, det hade du ju redan... Nu är det yatzyomgång igen! Håll tummarna för mig. Återkommer nog :)

  • E-tuna

    Jajjemän...vi håller tummarna för dig!!!
    Kan ni hjälpa mig med mina barns efternamn...Läs min tråd ang det.....om ni nu förstår mitt uttryck!!!
    AKUT- måste lämna in blanketter i veckan!!!

  • Bluebride2006

    yatzy? nåja, jag har 30 placeringskrukor att måla.

  • E-tuna

    PPppliiiiiissss!
    Hjälp mig med mitt dilemma...skippa krukorna ett par sekunder och fundera på min fråga- hur komplicerad den nu må vara...

  • roffan

    Här är jag en kort stund och jag förstår ditt problem. Dock kommer jag inte ihåg reglerna, men jag TROR att en framtida eventuell make till flickorna inte kan ta "Zibbesdotter" om det bara är ett mellannamn. Måste kolla upp det noggrannanre dock. Förringa inte yatzy - vår glass och yatzystund är ett sätt att sätta oss ner och ta det lugnt, prata om viktiga saker och hålla kärleken vid liv. Och spöa gubben förstås! :) Vi hörs snart!

  • Bluebride2006

    jadu.......jag tror när dina tjejer väl gifter sig, så får de nog bestämma själva hur de ska göra. Om inte din man bestämmer sig för att ta ert annorlunda namn. jag har tyvärr inget svar. nu ska jag gå till mina krukor.

  • E-tuna

    roffan...du är lika underbar som vanligt!!! Kramiz

    bluebride:...vad var det för engagerat svar!????
    "sure.va ä dä" "jag ska gå tillbaks till mina krukor"?
    Kom igen när du vill ha hjälp med dina buketter eller krukor eller.....tofflor"
    Då ska vi se!!!
    Det finns ju ett ganska välkänt ordspråk som heter: "behandla andra som du själv vill bli behandlad"...

Svar på tråden E-tuna!