• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

    Hur blir din bukett?
    Är du klar med det mesta- för utom det du ska fixa idag?

  • E-tuna

    Jag kom precis på att du ska gifta dig tidigare än mig!
    Är du inte jättenervös???
    Är det så att nervositeten står i proportion till hur planeringen går eller är man nervös trots att allt "ligger på plats"?

  • roffan

    Jag är inte så nervös - mest irriterad för att jag får planera allt själv. Men det ska nog gå bra! Jo, du har ju en månad till godo på mig.
    Min bukett blir bara rosa atora rosor tätt ihop och med långa skaft så den kan ligga på armen. Tror jag. Jag kanske ångrar mig när jag kommer till butiken! Jag kanske försvinner iväg när som helst nu, men i så fall kanske vi hörs av ikväll?

  • E-tuna

    Ja..vi hörs säkert ikväll...Lycka till med allt du ska göra idag!

  • Bluebride2006

    min syster ska få göra min bukett. skulle hon gilla.

  • E-tuna

    Vad fint av dig att låta din syster göra den.
    Vilda eller köpta blommor?
    Vilken färg?

    Men förresten...jag har ju redan lagt fram mina röstningar på bukett som du ville...

  • Bluebride2006

    det blir nog köpta. Hon vill bli florist, men har inte råd med utbildningen, men hon har kompisar som har blomsterbutik, så det går nog jättebra

  • E-tuna

    Ja...jag vet! Det är patetiskt men jag är här igen!!!
    Har vi brudar inget annat för oss den här tiden på kvällen?
    JO!!!Det har vi säkert, men vi tycker det är sååå vansinnigt kul att veta hur allt står till i livet, i planering o.s.v!
    Finns det någon annan där??
    Bluebride??
    roffan??
    Välkomna

  • Bluebride2006

    är här lite titt som tätt. letar febrilt efter en snygg caketopper och en ljusblå plastrong.......men icke. dessutom håller jag på att laga middag, äter själv, killen jobbar.

  • E-tuna

    Fullt upp hör jag!!!
    Vad menar du med snygg cake topper?
    Swarofski-kristaller eller bara orginell?
    Plastrong har jag sett många efterlysa...och många vill ha mönster så att dom kan sy en själva...Är det så himla svårt att få tag på???
    Man kan ju tycka att varenda herr-affär borde sälja sådana...

Svar på tråden E-tuna!