• Angel_87

    unga tjejer som bor i göteborg.....!se hit..;-)

    hej..
    tänkte att det kunde vara kul om en grupp unga tjejer kunde träffas och hitta på något..som att t ex fika...
    för att diskutera vårt framtida bröllop....spelar ingen roll om ni gifter er i år eller om 5år...
    //angelica

  • Svar på tråden unga tjejer som bor i göteborg.....!se hit..;-)
  • Angel_87

    helger är nog bäst...eller vad tycker du?..vi kan ju bestämma ett datum så ser vi vilka som hakar på..om det inte passar någan annan kan vi ju alltid ändra dag...

  • elenita

    Måste tyvärr avlägsna mig nu.:(
    Men jag kikar in vid samma tid imornkväll igen!
    Vi måste ju bestämma när vi ska träffas.

    Kram och gó natt på er, tjejer!

  • elenita

    Vad sägs om helgen efter löning denna månad? Eller är det för sent? Kan ju bestämma om det imorn, annars!
    Måste gå nu! Ha det bra Angelica!!

  • Angel_87

    låter jätte bra..ha det så bra...
    pratar mer imorgon...

  • Helmborn2B

    Elenita & Angel_87:

    Jet Set Magazine heter den, finns på lite olika ställen runt om i stan bland annat på NK, Soho och benetton.

    Den enda dagen/kvällen i slutet av månaden som är jätte bokad för min del är den 29... Ska på bröllop då.

  • Angel_87

    vad sägs om söndagen den 30 april..låter det bra?...
    förresten vad heter du?..själv heter jag angelica och elenita heter helena...

  • Helmborn2B

    Camilla heter jag.
    Kan kolla i agendan imorgon, så kan vi se om vi hittar nån dag som passar alla för vår fika/shoppingtur.
    Några favoritställen som du brukar shoppa på?

  • HarElis

    söndagen den 30april funkar för mig (tror jag) :) sov gott tjejer jo föresten ja heter Mikaela natti natt

Svar på tråden unga tjejer som bor i göteborg.....!se hit..;-)