• junibrud2006

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • junibrud2006

    Imorgon är det party! Hoppas ni alla håller er friska och glada!

  • Gabbies

    japp jag e laddad! :) Fast jag kommer nog vara trött.. men party blir det!

  • junibrud2006

    En fråga. Jag fixar som sagt pastasallad och dryck av olika slag till morgondagen, men är det någon som är allergisk? Vegetariskt vet jag så det blir vegetarisk grund och lite olika tillbehör såsom fetaost, grillad kyckling etc, men det slog mig med allergier... Lite sent påkommet, men förhoppningsvis gäller det ingen eftersom ingen sagt till!

  • Mia81

    Hej hej...
    Jag har lite tråkiga nyheter om imorn.. Jag har åkt på en förkylning och var hemma från jobbet idag så det kan bli så att jag inte kan komma. Inte så kul för er om jag smittar..

  • junibrud2006

    Mia81 - Fy så trist! Jag hoppas verkligen du kan. Förkylningen får masa sig iväg inatt helt enkelt... Nej, men förstår precis. Inte kul att komma snuvig - och jag vill inte vara sjuk nästa helg...

  • junibrud2006

    riikka - vart tog du vägen??! Vi saknade dig ikväll!

  • Mia81

    Jag är sååå besviken för att jag inte kunde komma. Hoppas att ni hade kul och att vi kan ha en träff till snart.

  • Billa

    Tack tjejer för en toppenkväll!! Att blir så fnittrig av lite vin! Hehehe! Fnittrade hela kvällen när jag kom hem!!

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!