• junibrud2006

BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

Vår sjunde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.html

• Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!
  • catte

Min fästmans kusin hade redan bokat upp det datumet och efterom vi vill att så många kommer från hans släkt i England så valde vi att flytta fram... annars hade ju 070707 varít ett bra datum
    Vi förlovade oss i Prag i Mars i år!!! Hur långt har ni kommit i er planering?

• riikka

jag röstar på att vi träffas hemma hos junibrud.. längtar att se hennes katt ;) näe men roligt när man kan köpa med sig egen dricka och liksom inte bli "störd" på något sätt :) .. och mia81 vill så då vill jag också haha.. gud vad jag längtar att vi träffas och dricka lite :D

• Chokladtårtan

Oh, folk från Västerås. Är det här en tråd enbart för dem som gifter sig i år, eller funkar 2008 lika bra?

• Gabbies

catte: ok då förstår jag.. :) Jo vi har kommit ganska långt i planeringen.. har egentligen allt klart i huvudet.. klänningen har jag redan köpt, skor också.. :) Vi ska ha tatty teddy som tema.. o creme o lila som färgtema.. ni då?

chokladtårtan: Alla är lika välkomna här! Jag gifter mig 2007.. Kanske vill du komma på träffen på onsdag?

Rikka: tack för den du.. :)

Nej men allvarligt kan nån tänka sig att skjutsa hem mig då.. har verkligen ingen som helst lust att ta mig genom hela stan själv på kvällen..

• catte

Har faktiskt inte något klart i huvudet mer än hur jag vill ha klänning (typ) och hår.... Det är det enda. Vet inte färgtema eller något än... Kommer säkert ändra mig om jag bestämmer nu!!!

Men jag som är ny här inne... vad är tatty teddy tema?

• Gabbies

tatty teddy är dom här små gråa nallarna med blå näsa som man bland annat kan köpa på gallerix..
    förresten, vill du komma på träffen på onsdag?

• Chokladtårtan

Träff på onsdag? Hur, var när?

• riikka

gabbies: Varsågod ;) haha näe men jag lägger min röst till junibruds hem

• catte

Just det, hur funkar det? Var när och hur träffas ni.... jag har ju 2 barn vilket kommer bli lite problematiskt om jag ska med.... tyvärr! Roligt att ni träffas iallafall!

• Smurfan_JM

Catte - du får la ordna barnvakt. Jag ställer upp! ;)

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!