• lilla-Angelina

    BT-träff-Stockholm-2006 brudar

    BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006 Stockholm!

    Vår gamla tråd har blivit avstängd!

  • Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar
  • Trollsländan

    BT-träff
    Måndag 22 maj
    kl 17.30 på Creem, Karlbergsvägen
    Jag försöker också komma!!!

    1. Proppen81
    2. micropop
    3. Sunshine Girl (hoppas också på att solen skiiiiiiiner )
    4. Lilltrolle
    5. sus
    6. Brud 2006
    7. Trollsländan

  • _sus_

    BT-träff
    Måndag 22 maj
    kl 17.30 på Creem, Karlbergsvägen

    (vid fint väder går vi till vasaparkens kafé, gemensamt vid 17.30. Eftersläntare vet då var vi finns.. i solen! )

    1. Proppen81
    2. micropop
    3. Sunshine Girl (hoppas också på att solen skiiiiiiiner )
    4. Lilltrolle
    5. sus
    6. Brud 2006
    7. Gumsestumpan
    8. Trollsländan

    korrektur....

  • Sunshine Girl

    Proppen81, *fnissar* hejdlöst :D :D :D
    Vi var ute och dansade och PARTADE hejdlöst den 29 april eller vad säger du Sus
    Jag var ett VRAK i flera dagar efteråt *hihihi* Men absolut I'm on!

    Ang lördag kvällen... jo... krogen var ett minne blott... Jag gick på mitt shift fredag morgon kl. 07.30 (projektavslut)jobbade till ca 02.30 (dock med 1,5 timmes sömn under natten) sen ringde väckarklockan 03.50 och jag gick av mitt "dagshift" 15.00 lördag, för att sova ca 1,5 timme och gå på igen kl 21.00. Jag gick av i morse vid 09.00 och sov GOTT fram tills ca 11.30. Sitter nu på kontoret igen och hoppas kunna åka hem framåt 1 tiden...
    Tack för att ni orkade "lyssna" på mitt gnäll :D :D :D

    //En Sunshine Girl som inte har en aning just nu hur hon ska hinna med att på 4 dagar 1, jobba heltid + lite till, 2, renovera klart huset och städa undan dammet, packa ner allt i lgh:en OCH flytta från lgh:en till huset fredag eftermiddag :D :D :D

  • Brud 2006

    Jaha, jag har fått förhinder. En av mina vänner ska komma över den dagen (enda som gick den veckan) för att prata om vilka sånger hon ska sjunga på vår vigsel! Ska bli jättespännande, men synd att jag missar träffen! Får försöka hänga med nästa gång...

    Ha så trevligt i solen!

  • Proppen81

    Sunshine: Låter som en underbar ide! Jag är så fruktansvärt sugen!!:) Har setat för mig själv och dansat framför datan... desperat va? Vi kanske kan bestämma närmare när vi fikar??
    Ojdå.. det låter verkligen som om du har fullt upp!! Jag avundas dig inte om jag säger så...:) jag skulle bli tokig om jag sov så lite.. Det är tur att det "bara" är 4 dagar! :P Ska bli så kul att träffa er igen!!:)

  • Sunshine Girl

    Proppen81, hihihihihi japp vilken tur :D :D :D

    Tycker det låter som ett strålande förslag att prata närmare om det på fikan :)
    Fick lite halvpanik imorse då jag fick för mig att fika var ikväll... för då hade jag verkligen inte kunnat, så vilken tur att den är nästa vecka :D

  • Proppen81

    hehe jag höll på att få panik när jag trodde jag dubbelbokat mig den kvällen.. men som tur var så var det veckan efter..*pust* jag VÄGRAR missa en fika till.. det är tillräckligt illa att jag glömde den förra... *Sucka* men men..

    jag börjar bli lite nervös nu! har hämtat ut ringen och ska på första klänningsprovningen(i riktigt tyg) på onsdag... Jag vet inte hur jag ska göra med rispåsar o sånt.. jag har funderat på att ha såpbubblor istället, men då känns et som om jag härmar en kompis som gifte sig förra sommaren...*sucka* hur ska ni göra?

  • Sunshine Girl

    Jag beställde bubblor i veckan
    men det kommer att finnas ris också :D
    Åååh 40 dagar kvar idag *hihihihi*

  • _sus_

    hej jag lever.... men e fortfarande förskyld..
    sunshine... skriker du tillräckligt högt kanske vi hör dig och kommer och hjälper till på fre.... *skrik* :)
    vi var flytthjälp hela helgen som va...

  • Sunshine Girl

    Sus, din sötis!
    Vi bestämde precis just nu att vi flyttar den 23 istället. Det finns inte en chans i världen att vi hinner tills på fredag :(

    Så nu har vi hela helgen att fixa klart på samt mån-tisdag i nästa vecka
    Det finns ju hopp om framtiden :D

Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar