• lilla-Angelina

BT-träff-Stockholm-2006 brudar

BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006 Stockholm!

Vår gamla tråd har blivit avstängd!

• Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar
  • coolcat

Trollsländan - du får hänga på nästa gång!

Sweety - jag kollade precis in sl:s hemsida, jag kommer 19.44 till Luma Är (nästan) på väg alltså!

• Sweety

Nu har ni gått. Håller på att röja undan. Har ont i magen av allt gott. Det var toppenkul, nu är jag motiverad att planera bröllopet hela helgen!

Ha det bra imorgon!

• Sweety

Såg precis att den som hade med sig vinöppnaren glömt den, kommer inte ihåg vem det var. Antingen kan du få den nästa gång vi träffas eller om det är mer brådskande kanske om vi ses i stan alternativt om du hämtar den vid lämpligt tillfälle.

• micropop

Sweety:
    Tusen tack för igår! :) Supermysigt och gott och trevligt och alla andra superlativ jag inte lyckas tänka ut så här på morgonkvisten.

Och tack ni andra också, förstås! Alltid trevligt att träffas och babbla så att öronen nästan ramlar av ;) Hoppas att det blir fika/vin snart igen, håller med Sweety om att det blir en ny energikick till planeringen!

Ha en härlig helg! :)

• Lilltrolle

Tack allihopa för en mycket trevlig kväll - det var länge sedan jag åt så mycket gott (försöker ju hålla igen lite men hade "sparat" mig till igår kväll)

Tack Sweety för att du öppnade ditt hem för oss å den goda kladdkakan

Hoppas vi ses snart igen!!

• coolcat

Ja tack för igår säger jag också. Mycket trevligt och för en gångs skull blev jag inte stressad utan bara inspirerad till att dra igång slutplaneringen!!

• Proppen81

Hej Hej hallå alla!! Får tacka för en oerhört trevlig kväll! Det var så kul att träffa er!!

Sweety: Det var jag som glömde den, men det är inte så bråttom med den så vi kan ta det en annan gång!

Sunshine: Min mailadress är sofia_s81@hotmail.com . Glöm nu inte att skicka de där bilderna!!!

Hoppas vi kan ta en fika snart eller något sådant!!:)

• lokatt

håller med ovanstående: det var jättetrevligt i fredags! (och vi fick en bra lördag också, men junibrud2006s möhippa)

• Sunshine Girl

Sweety. TACK för att du ordnade en supertrevlig kväll för oss!!!!

Proppen81, jag fixar :D

• Sunshine Girl

Proppen81, jag hittar inte länkarna till bilderna
    De verkar ha försvunnit i röran alt blivit borttagna *snyft*
    Jag fortsätter att leta och skickar dom direkt om jag lyckas hitta dom :)

Hur går det för er annars i det ljuvliga fina sommarvädret?

Vi bestämde oss äntligen igår för vigselringen och beställde den. :)

Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar