• lilla-Angelina

    BT-träff-Stockholm-2006 brudar

    BT-träffs tråden för alla som ska gifta sig under 2006 Stockholm!

    Vår gamla tråd har blivit avstängd!

  • Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar
  • Sweety

    Nu har jag mailat dig _sus_. Det är OK om du inte vet att du kommer. Vi får väl börja dricka och äta när tillräckligt många kommit.

  • Sweety

    Just det, om jag inte svarar imorgon måndag och på tisdag beror det på att jag kanske inte har tillgång till nätet. Men på onsdag kväll blir allt som normalt igen.

  • Proppen81

    hihi.. ska bli så kul att träffa alla på fredag!!:) Ser verkligen fram emot det!:)

  • Sunshine Girl

    Åh vad det ska bli myspysigt imorgon!!!
    Några speciella önskemål om vad man ( jag ) ska ta med utöver VIIIIIN menar jag ?

  • lilla-Angelina

    Undrar också...Ska vi ta med något förutom ett gott humör och vin?Jag har för mig att mina micropopcorn var populära hos Sunshine girl förra gången

  • Sunshine Girl

    lilla-Angelina, dom var JÄTTEpopulära :D :D :D *hint, hint* ;)

  • Sweety

    Hej tjejer,

    En dag kvar till vinkvällen. Detta har jag inhandlat:

    1 påse chips
    Grönsaker
    Två dipper
    Kladdkaka med grädde
    En cola light
    Måltidsdryck

    Så ta med er det ni vill. Det är ju aldrig fel med fler godsaker och. Som sagt ta med er egen dryck (både vin och annat ni vill dricka). Om någon har en bra vinöppnare ta gärna med er den, vår är inte så bra.

    Ring bara om ni undrar något!

  • Sunshine Girl

    Sweety, ååååh vad mysigt och gottigt!
    Vi ses ikväll :D

  • micropop

    Usch, vilken grå och tråkig morgon. Tur att man har en så trevlig sak att se fram emot ikväll! :) Sweety, vad gullig du är som fixar och bjuder hem oss till dig!
    Vi ses i kväll! :) :)

  • Trollsländan

    Vad kul, att ni ska ses ikväll. Hänger gärna på nästa gång eftersom jag är uppbokad ikväll...fredag och allt. Ni verkar så trevliga, har "läst" era inlägg under flera månader och säkert "pratat" med endel av er. Ha det störtkul ikväll!!!

Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar