• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Eruraina

    Oh va bra, då kan jag vara lugn... inte för jag var jätte orolig, men det känns rätt bra och veta innan så man kan ställa in sig på det...=)

    18.30 på onsdag låter fint fint!

    Ja det var jätte kul och ses. så kul och prata bröllop. kom precis hem från svärmor..och de kommer att sponsra oss lite med pengar sa dem.. det tackar man ju inte nej till..=)

  • Min-Ah

    Paulinas och ni andra "hjärte-pysslare"!

    Lycka till med hjärte-pysslet på onsdag!
    Kan tyvärr ej komma och hjälpa till

    Jobbar till kl 20.30 - Puh!! (Vi skall repa inför stora Queen-konserten i Knislinge Folkets Park kl 16.00 nu på lördag, 29/4)

    Annars hade jag ju gärna hjälp till!

    Ha det så bra!

  • Magnus brud

    Paulinas & Caja

    Det funkar nog bra. Det tar en timme och en kvart att köra till Malmö om man ska in i stan. Problemet är väl att hitta parkeringe så det finns ju en risk att vi inte kommer i tid. Men men, vi får väl hoppas på tur. Malmö är ju inte jätte lätt att köra i, men ska kolla med mamma. Hon brukar veta var man lättast kör och parkerar. Eftersom ingen av er kan köra är ju detta den bästa lösningen.

  • Eruraina

    Gumsigos:

    Det var kul och träffa dig med...och ja alla andra..

    skall du till paulinas imorgon?

  • Marie (Inte min tur än)

    Godkväll.

    Ännu en kväll som tillägnats åt jobbet. Imorgon kommer ett par o hämtar min tvättmaskin... äntligen. Helgen blir spännande till valborg ska min o Ingmars föräldra träffas för första gången, gissa om jag e nervös.... dessutom ska jag laga stek... o vegeterian som jag e så blir det spännande i sig... hihi

    Hoppas ni får en fin dag i Malmö... älskar den staden... inte alls så svår att köra i som man tror... =)

  • Gumsigos

    Tyvärr kan jag inte i morron, hade varit kul med en pysselkväll, men det börjar bli bokslutstider o jag måste dessutom gå tidigare på torsdag...

    Hänger gärna med om det blir fler ggr, eller om någon annan ska pyssla :)

  • Paulinas

    Hej alla!

    Josse,

    Goda och dåliga nyheter! Jag kan köra (dit alltså inte hem) MEN vi måste vara i Malmö i god tid. Jag fick ett mail som sa att det var bra om vi kom tidigt så att vi vara redo och kunde börja fotografera kl 15.

    Får snacka om det ikväll!

  • P+T

    Hej!
    Jag kan tyvärr inte komma ikväll. Har för mycket att plugga just nu. Ni får det säkert jätte trevligt.

    Ha det bra!

  • Magnus brud

    Paulinas

    Tack för igår. Det var både trevligt och mysigt. Väldigt god mat! Du är verkligen duktig på att laga mat.
    Hoppas att du blev nöjd med alla hjärtan. Man trodde ju att man skulle hinna fler än vad vi hann, men hoppas att det räcker.

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224