• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Paulinas

    Josse,

    Det var jättekul att få se ert hus, det kommer att bli superbra! Härlig känsla och stil.

  • caja

    Paulinas & Magnus brud
    hej tjejer.. lessen att svaren dröjer här, men det blir så när dumma jobbet spärrat forumet. :(

    Nästa fredag, det får nog bli tåg tyvärr.. Jag jobbar ju i Hässleholm, så för min del går det bra att hoppa på där. Men vi måste väl kolla upp lite hur vi tar oss till fotografen, själv hittar jag inte alls i Malmö..

  • Paulinas

    Hejsan,

    Tyvärr verkar det som om jag får svårt att komma imorgon. Räkna inte med mig, dyker jag upp så gör jag!

    (idag har en del hänt med bröllopet, kul!)

  • caja

    Det verkar som om dykningen blir nästa helg istället, så jag kommer förmodligen imorgon.

  • Min-Ah

    Hejsan!

    Synd att jag inte hade möjlighet att vara med på BT-träffen idag!
    Hoppas jag kan vara med på nästa!

  • Paulinas

    He, här adressen till fotografen!

    Tror ni att vi hittar dit?

    Adressen är Regementsgatan 6 i Malmö.
     
    Studion är belägen intill Jensens Böfhus som ligger på gågatan i Malmö. Det går bra att parkera på davidhallstorg som ligger ca 100 m från studion.
    Det sår en stor vit skylt "Fotograf Caroline L Jacobsen" utanför, går ej att missa.
     

  • Magnus brud

    Paulinas & Caja

    Jag var inne på eniro och tittade på adressen. Det går säkert bra att hitta.

    Men det börjar bli lite rörigt hur vi ska ta oss dit. Men i värsta fall får jag köra och hämta er i Kristianstad. Men, helst inte eftersom jag inte kommer att ha tid att göra vid mig.

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224