• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Paulinas

    Min-ah,

    Hoppas att allt gick bra hos läkaren och att du mår bra!

    Alla!
    Ok, det verkar ju som några är intresserade av en hjärtkväll :) Kul.
    Hur många kan den 26/4 kl 18.30? Kunde du Josse? Och kan du Caja? Ni andra? Eruraina (och andra som inte varit hemma hos mig tidigare), skriv din mail så kan jag skicka min adress så att du hittar!

  • Paulinas

    Det är väl söndag som gäller? Duvanders har ju öppet då också så borde inte vara några problem. Jag har mamma hos mig nästa helg, men en fika kan jag nog smita iväg på.

  • Marie (Inte min tur än)

    Är i full färd med att putsa fönster o rengöra trädgården i lönsboda. Ha det gott.

  • Paulinas

    Hej Marie,

    Kul att se en rad från dig! Mysigt att du har ett hus att greja med, Ingemar har tur som har dig.

    Är du i Kristianstad på söndag eller onsdagen den 26:e? Hade varit kul om du ville vara med?

  • Min-Ah

    Hejsan, töser!

    Jo, det gick hyfsat hos läkaren igår.
    Värdena var faktiskt ganska så hyfsade trots att jag just ätit frukost när proverna togs.

    Min gamla blodsockermätare var för gammal och även mina testremsor (inte kollat så noga på förpackningen ). Detta kan ha påverkat så värdena ej var tillförlitliga...

    Har nu fått en ny blodsockermätare!

  • Min-Ah

    Paulinas!

    Attans att jag ju jobbar onsdagen den 26:e....
    Annars hade jag ju naturligtvis också hjälpt till med hjärtanen!

    Vet fortfarande inte riktigt om jag kan komma på BT-träff 23/4.
    Återkommer!

    Ha det gott, alla!

  • Min-Ah

    Paulinas!

    Men du kan väl ta din mamma med dig till Duvanders?!!

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Duktigt av dig att träna på Friskis & Svettis!
    Fortsatt lycka till!

  • Gumsigos

    MinAh Man får ju passa på när man får friskvårdspeng av jobbet :) Den kan gå till gymkort, massage eller annat sånt nyttigt. Kul!

    Ska ta mig i kragen och skaffa det, så jag kommer igång.

    Har precis installerat Viktväktarna på datorn, så jag ska skärpa mig där med.

    Det är så lätt att ta lite chokladdricka ur automaten på jobbet. Men så kollade jag vad en sån dricka ger som man köper i affären. En påse Ögonblink ger 460kJ!! Bar en sån liten påse ger lika mycket kallisar som 1½ måltid!

    Helt absurt, o såna står man o häller i sig när vi har tävlingar i klubben!! Dags o tänka om tror jag. :D:D

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224