• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Jupiter2

    Nja inte rundad utan fykantig. Det viktiga var att det inte var spetsigt och att skon inte var så lång. Tycker att jag ser så dum ut i sånna. De här är hur bra som helst, har börjat gå in dem, vilket är ganska lätt eftersom de inte är nya.

  • bebop

    jupiter

    Kul att du fixat skor! Glöm inte att gå in dem bara. Jag använde mina i lördags på en konfirmation - såååå sköna!

    Min ring kom idag! hurra! Den är underbar. Problemet är bara att den passar inte alls till min förlovningsring. Tänkte inte på det... Kan man sluta använda förlovningsringen och bara anvbända vigselringen?

  • Izunia

    bebop sa roligt att din ring kom! Jag har precis samma problem med min...:( Nu ska jag skicka iväg min ring och göra den liite högre.

    Har dessutom budat pa en diamant till super pris, som jag tänkt att sätta i förlovningsringen.

    Hur mkt behöver du ändra den?
    Självklart kan du enbart använda vigselringen om du föredrar det!

  • jespers darling

    Izunia

    Du får gärna kolla i Andis almanacka om han överhuvudtaget är ledig den dagen.
    Han är ju onekligen van vid sådana här tillställningar

  • bebop

    Det är rätt stor skillnad på ringarna. vigselringen är både bredare och djupare(?) och dessutom har den raka kanter. Förlovningsringen är rundad. M2b säger att det visst går bra så jag får väl lyssna på honom. Kanske handlar det mer om att jag ska vänja mig vid den nya ringen... Åh, jag vill ha den på mig NU!

    Izunia

    Hur har det gått med ditt ringproblem? För det var väl din ring som var så stor?

  • Izunia

    Den har jag förminskat! I stockholm!! Ingen ville göra den här ju..för stort problem för lite pengar..Chrisis ville ha 6000kr för att göra OM den!! :o

    Det slutade med att jag betalade 825kr för förminskningen i sthlm!!! :D

    Men nu...maste jag ändra om förlovningsringen sa att den blir lika hög som vigselringen. Ringarna är flacka och det syns mer än pa välvda ringar.
    Ska dessutom sätta in en 0,13ct diamant i den om jag vinner den pa auktionen...:)

    Jespers..andi har inte svarat än..han är nämligen i sthlm nu och jag ska ringa honom sa fort jag tror att han är vaken..

  • Izunia

    Tyvärr är Andi i Frankfurt och spelar da som han kunde inte. Men han skulle ringa till sin bekant för att se om han var ledig den 1/7..
    Hoppas det ordnar sig..jag berättade för andi att det var din m2b som glömt att boka..sa skrattade han liet...typiskt killar! :)

Svar på tråden Vänner Lund