• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Izunia

    ja da har man hittat slipsar...pa EBAY! ;)

    Fast nu vet jag inte...Guld/creme färgade, som passar med västarna..kan tänkas lite blekt med vit skjorta..Eller olivgröna som matchar tärnklänningarna?

    sedan har jag även hittat ljus guldiga med matchande näsduk..

  • bebop

    hallå!

    Har varit borta över helgen. Oj, vad ni pratat... Vi har upptäckt att mina svärföräldrar inte fått någon inbjudan. Vi HAR skickat den, jag lovar... Min svärmor är dock väldigt ledsen över detta. Ska vi skicka en ny? Tror ni att den gamla dyker upp. Jag menar, vi har ju inga fler och eftersom de var handgjorda så är det inte helt okomplicerat att fixa en ny.

    Izunia

    Supersnygg tiara! Verkar som om man bara kan köpa den i amerikanska butiker, dock


    pov

    Oroa dig inte för möhippan. Du får helt enkelt se till att det inte blir för sent eller för mycket att dricka! Nog har de väl förståelse för att du vill ta det lugnt dagen före bröllopet!

    jespers

    Hoppas att du är okej nu...

  • Izunia

    oj vad synd att den kommit bort... Har du gjort de själv? Jag hade nog gjort en ny..jag har själv fatt tillverka en massa extra...:(

    Visst var tiaran snygg!? Har du köpt nan än?
    Gick den inte att beställa?

    Nu har jag lyckats lägga in lite bilder pa Andis och hans marsalkars västar...vilken slips blir snyggast till?

    groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/groom.msnw

  • Jupiter2

    Izunia: Jag skulle ta guld eller creme. Tycker inte att det blir blekt.

  • bebop

    Izunia

    Jag gillar också guld eller beige bäst. Gud, vad svårt att välja!

    Jag har inte köpt någon tiara än, men det finns en hos Millan som passar snyggt till klänningen. Dock inte med rum/pink-färgade pärlor... Verkar inte gå att få tag på i Sverige!

    Åh, vi har inte bokat bröllopsresa än! Kan inte bestämma oss vart vi vill åka... Förslag? Vi ska vara borta typ 3-5 dagar.

  • Izunia

    ohh vad svart tjejer...började ju fundera pa oliv....:)

    bebop...tror du inte man kan beställa tiaran?

  • Jupiter2

    Har hittat skor!!! Och gratis! Jag nämnde mitt problem för en arbetskamrat. Dagen efter tar hon med sina bröllopsskor från förra året. Rätt storlek, skitsnygga.
    Gulligt att jag får låna dem!

  • Izunia

    vad bra!!! Du som var sa orolig..:) är det rundad ta??

  • Izunia

    jespers darling..sag att du letade musik! Nu kanske detta later som reklam, vilket det inte är..men du kan ju alltid kolla med Andi? Vet inte om han är ledig 1/7..

Svar på tråden Vänner Lund