• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Jupiter2

    Izunia: Grattis till att övervinna din rädsla!!!

    Pov: Trist med möhippan dagen innan, men det kanske är som Jespers Darling skrev... Det hade ju varit trevligt. Är du säker på att det blir då?
    Angående fika på söndag; det kan bli svårt för mig. Vi får besök och ska bjuda på tårta eftersom M2B fyllde år igår. Men ev. en halvtimme eller så.

  • nybliven lundabo

    jag får också besök i helgen. tror att de fortfarande är kvar vid 12, så jag kommer nog inte då. trevlig helg!

  • pov

    Är i princip helt säker på hippan. Spa i all ära, men man blir faktiskt ganska mosig efter en sån grej. Ansiktsbehandling kommer inte på fråga och jag vill inte massera upp en förkylning. Skulle vara en pedikyr i så fall.... Känner mig så otacksam....:(

  • pov

    jespers darling

    Trist med värmeslag. Hoppas du känner dig lite piggare i alla fall :)

    Verkar som det blir svårt med fika. Kommer nog inte hinna träffa er innan jag blir fru. Ska nog till Egypten på minismekmånad.

  • Izunia

    ah vad roligt! ja klart..men hur vet du att det är det datumet...? De kanske bara säger det...;)

    Ja gör isf en pedikyr och benmassage! :)

    Vad synd att vi inte kan träffas innan du är gift...

    ohh..vart i egypten ska ni?? Jag rekommenderar absolut det stället vi var pa! Och samma hotell, och inget annat!

  • jespers darling

    Idag mår jag bättre, känner mig lite nerklubbad bara
    Men febern har gått ner och jag har kunnat äta lite mer nu. Så snart är jag nog fit for fight igen.

    Det blir ingen fika för min del imorgon heller.
    Jag behöver nog vara hemma och ta det lugnt hela helgen.

    Trevlig lördag på er

  • Jupiter2

    Idag har vi provat ut Frock Coat till M2B! Vad snygg han blev... Slurp!

  • Izunia

    ah det later trevligt jupiter! Jag har funderat lite..min ska ha svart kostym tillsammans med sina grooms men..och de beige/guldiga västarna vi sydde upp. Nu maste jag dessutom hitta snygga guldiga slipsar. Blir det trakigt?? Frock coat är ju snyggt...

    Var hittar jag billiga slipsar? Nan som vet om H&M har snygga? De har ju manga att välja pa pa Gustav i Malmö..

  • Jupiter2

    HM kan nog ha en del. Glöm inte att titta i butiker som KappAhl och Dressman. Man vet aldrig... Det finns en herraffär här i Lund också. På väg från stan ner till mejeriet. Vet inte vad den heter men den ligger nära det där stället där fösterrutorna alltid är sönder. Där det låg en Indisk restaurang innan. Har sett att de har slipsar i olika färger där

Svar på tråden Vänner Lund