• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Izunia

    POV, nästan alla min vänner ska dit! Jag känner de inte personligen men träffat de vid flera tillfällen.
    Vad roligt att du säger det...för Andi tittade pa deras inbjudan hos en kompis och fragade pa skoj om det inte star nat om underhallningen!! hahaha...det gjorde det inte! Jag sa till honom att det inte var en reklam affisch! hahah! :D
    De kanske skickade ut ett infoblad??

    Ja den delen av skatteverket jobbar med eld i baken! haha...No money!

    POV..nagon möhippa än??

    Ska vi ta och ses tjejer innan POV och Bebop hinner gifta sig!??

  • bebop

    Izunia

    Du får det att låta som om jag gifter mig SNART! Passerade 2-månaderssträcket häromdagen...

    Jag fikar gärna - frågan är bara när? Kommer vi att hitta en tid före povs stora dag?

  • pov

    Har kommit på att min hippa kommer bli dagen innan bröllopet!!! Är jätte ledsen för detta, känns som jag har annat att tänka på den dan....:( Vill inte skriva mer här. Behöver fika....

  • pov

    Är det nån som kan typ söndag kl 12???? Snääälla....

  • Izunia

    POV, jag kan söndag! TRäffade faktiskt Jupiter i morse..hon sa att vi skulle bestämma en date, och sedan skulle hon se om hon kunde komma.

    Dagen innan...känns lite sadär..man har ju tillräckligt att tänka pa, plus att man vill vara utvilad pa sin dag..
    Efter en möhippa vill man ju aterhämta sig i ett par dagar..:)
    Kan du inte prata med den som anordnar det??

    Jag läste info bladet igar!

  • jespers darling

    hej tjejer!
    Usch idag är jag hemma, sjuk.
    Jag fick värmeslag på jobb igår.
    Så hela kvällen igår gick åt att kräka och frysa
    Idag är jag lite bättre, men har fortfarande feber, nästan 39 grader.
    usch vad jag tycker synd om mig själv

    Tänk på att dricka mycket tjejer, så slipper ni sånt elände.

    POV
    Så tråkigt att höra om din möhippa.
    Men ni kanske ska göra något lugnt och stillsamt, som spa, så att du är extra pigg dan efter

  • Izunia

    oj det later inte bra med feber.. Hoppas du blir bra snart igen!
    Själv har jag varit hos tandläkaren..sa jag är helt bedövad i munnen..iaf högra sidan! :D
    Normalt brukar jag fa lugnande tabletter da jag är rädd för sprutor..men min nya tandläkare ville övervinna min rädsla..och jag fixade det!
    Eftersom jag trodde att jag skulle fa tabletter tog jag ledigt hela dan..brukar bli sa utslagen att jag inte kan ga hem själv! haha..

Svar på tråden Vänner Lund