• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Izunia

    ska vi boka nan dag för fika nästa vecka kanske? äsh! fasiken..kan inte själv da! :) nästa vecka igen??

  • bebop

    Var på Frackkompaniet idag. Naturligtvis så hade tygproverna för 2006 kommit bort så vi kunde inte beställa något idag...

    Jag har lite dålig koll på mina kvällar om två veckor, men jag vet att jag inte kan på måndagen i alla fall. Nån jobbgrej.

    pov

    Vad bra att det fixat sig med placeringen! Jag tror att jag ska börja jobba på min...

  • Izunia

    jag har börjat fila pa min idag...fy f*n säger jag bara!!! det är saaaa svart! ibland vill jag bara ge upp...

    men vi fick iaf fler som tackat ja idag!! :)

  • pov

    Har haft slutprovning av min klänning idag + köpt/hämtat plastronger & näsdukar till pojkarna. Fest och vigselprogram är klara, ska bara skrivas ut. (Är en kompis till mig som gjort dem, blev kanon!! Är så tacksam, hon har lagt ner ett grymt jobb.) Har dubbelkollat med bussbolaget som ska köra gästerna och allt var OK. Känns verkligen att det börjar dra ihop sig. Allt känns klart och jag känner mig cool :D!!

  • pov

    Izunia

    Efter jag varit hos dig igår åkte jag till en väninna i Eslöv. Hon visade mig inbjudningskortet till ett bröllop hon ska på veckan efter vårt. Gissa vem som ska stå för underhållningen på d bröllopet....Andi Joseph!! Världen är ganska liten ändå.....:)

  • pov

    Bebop

    Vad tyckte du om snubben på frackkomp.? Jag tycker han är ett a**hole. Så jäkla nonchig och otrevlig. Grejerna vi köpte kom dock snabbt och var jättefina.

  • Izunia

    POV hahah nähä!! F*n vad världen är liten!! Är det Jimmy och Saras bröllop!?

    haha...det tyckte jag var grymt coolt! Hur visste hon om underhallningen?

  • Izunia

    förresten..jag har redan fatt hinderprövningen..6 dagar!!

  • bebop

    pov

    Visst är han på Frackkompaniet lustig... Inte precis service-minded. Jag var lite förberedd, men ändå... Haha, vilket orginal!

    Oj, vad maj rusar fram. Snart är det dax! Verkar som om du har koll. Skönt!!

    Har fått reda på att m2b ska svensexas 26/5. Det är snart... Nu börjar jag bli lite nervös för egen del

  • pov

    Izunia

    Ja det är Jimmy o Sahras bröllop. Stod i inbjudan att han skulle underhålla. Känner du dom???
    Verkar som just den delen på skatteverket jobbar med raketfart. Det är klart, är ju inga pengar som ska betalas ut....

    Bebop

    Tycker själv jag har koll :D
    Får väl se hur länge ;)
    Snart bara två veckor kvar!!!!

Svar på tråden Vänner Lund