• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • nybliven lundabo

    Jag säger som jupiter, betäm ni så kommer jag antagligen. Och ytterligare en knuff..

  • jespers darling

    vad fin sidan har blivit igen

    jag kan inte fika på måndag, men annars ser det bra ut

  • pov

    Hej

    Kan fika alla dar utom tisdag. Ska på begravning...sådär kul :(

    Vad sägs om torsdag kl 17?? Är väl inte lönt att försöka på Gräddhyllan...annat förslag??

  • pov

    Har pratat med både präst och organist i dag. *klappar mig själv på axeln* :D

    Hon, trodde det var en han, var finska och inte danska som jag trodde...inte ett rätt!!! :D :D
    Gick bra i alla fall. Ska ses den 3/5 o lyssna på lite låtar.

  • Izunia

    oj jag kan ju inte nästa vecka...:( far följa med nästa gang..

  • jespers darling

    Haha, jag har precis insett att jag kommer ha sightseeing på vår bröllopsdag, lite Skåne Runt

    ska ju va i Södra Sandby kl 9 för att fixa frisyr och make.
    Sen tillbaks till Kävlinge för att fotas kl 13.
    Sen ska vi till Esarp, (utanför Staffanstorp) till kyrkan. Och sen till festen, i Veberöd

    Har någon ett tips för att undvika skrynklig klänning i bilen?? Kommer sitta i bilen 7 mil innan vi är vid kyrkan.

  • pov

    He he, läste lite tokigt först. Läste att du skulle fixa frisyr och make, som i man, i S:a Sandby! :D
    Hade nog tagit på mig klänningen vid plåtningen om det går.

  • jespers darling

    Jag behöver inspiration till nya frisyrer.

    Min andra frisyr får jag nog glömma. Det kostar alldeles för mycket
    Hårförlängningen skulle gå på ca 6000:- och sen ytterligare 1500:- på själva bröllopsdagen för styling.
    Nej tack

    Så nu vill jag ha en uppsatt frisyr med en slöja längst ner. Då behöver jag inget löshår, eftersom mitt hår är så tjockt i sig.
    Allt klär en skönhet, eller hur?

Svar på tråden Vänner Lund