• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Vikki75

    Okej. Jag ska gifta mig med en AUSTRALIAN i sommar och frågade honom precis. Thong är SANDALER och ingenting annat!!! Och de kallar string bikini för G-string. Så det så!

  • jespers darling

    Vad var det för nån inhoppande språkpolis??

    Här får man visst passa sig för vad man säger...

  • bebop

    chai

    Var har du köpt dina stumpor? Verkar helt klart vara ett bar alternativ om nu skorna skulle skava.
    Jag har hört att man ska gå in läderskor med blöta nylonstrumpor för attde ska forma sig bra. Kankse något att satsa på


    pov

    Jag är också nyfiken på min klänning Var hos Millans och kollade in modellen igen och snackade lite med tanterna. Längtar till juni när klänningen kommer...

    Gud, 6 veckor!
    Har ni inte fixat allt med prästen och sånt?

    Vi har några musikaliska tonåringar till syskonbarn som ska spela gitarr och tvåärflöjt och sjunga i kyrkan. Det blir Ted Gärestads "för kärlekens skull", Åsa Jinders "av längtan till dig" och John Denvers "Six Ribbons". Psalmerna har vi inte kollat än, men vi ska träffa prästen nästa vecka och hon lovade att ha med sig lite förslag. Min syrra föreslog att vi ska byta ut en psalm mot "Det vackraste", eftersom församlingen kan den ändå.

  • bebop

    Oj, vad mycket stavfel. Passar på att be om ursäkt innan jag blir tillrättavisad


    Väldigt intressant diskussion rörande thongs. Kanske ska fixa en ny tråd? Vet ni att om man slår upp thong i Norstedts ordlista så står det att det betyder läderrem alt. piska. Hur intressant som helst, eller?

  • Izunia

    ja här far man ju passa sig! :)
    Jag har inga å pa min tyska dator sa jag kan hamna i hur mkt trubbel som helst! hihi..

    "Av längtan till dig" är nog den enda svenska laten jag tycker om. Funderar pa om min ena tärna ska sjunga den i kyrkan....:? Min andra tärna ska sjunga "your song" elton john.
    Sen har vi 1 best man och 1 marshalk som ska bestämma vad de ska sjunga. Och sedan blir det kanske "right here waiting" pa panflöjt...:)

  • Izunia

    Vikki75: Bor ni i Lund eller? Kul med fler fran australien.

Svar på tråden Vänner Lund