• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • bebop

    nybliven lundabo

    Har du fixat klänningen? Jag vet att du funderat på annan färg än vit och då är det upp till fyra måndaders väntetid...

  • nybliven lundabo

    Jo, jag vet.. Jag var lite stressad för ett tag sen, men av någon anledning är jag det inte längre. Fast efter att ha provat lite så blir det nog vitt ändå! Inte helt vitt, men ivory kanske. Fasen vad snygg man blir i brudklänning! Innan kände jag lite att klänningen var nåt nödvändigt ont, men nu är jag helt plötsligt superförtjust! Ska dock prova lite till innan jag bestämmer mig.

  • jespers darling

    Tisdag kan inte jag

    Vi har personalmöte den dan... Skit också

  • pov

    Hallå tjejer!

    Är tillbaka efter en veckas semester och en välbehövlig paus i planerandet!!

    Kan tror jag kan komma på tisdag.

    Bebop
    Ska vi göra ett nytt försök till samåkning??

    Har varit och provat min vigselring i dag, grymt snygg!!! Ringarna ihop överträffade alla mina förväntningar :) :)
    På fredag är de helt klara båda två så ni får se på tisdag ;)

  • pov

    Jespers darling

    Hur är det med nerverna?? Har glömt vilket datum ni skulle gifta er...

  • jespers darling

    pov

    Jodå, än så länge är nerverna lugna
    Den 1 juli är det dags för vår del.

    Hur är det själv?
    Snart bara 6 veckor kvar

  • Jupiter2

    Jag kan! Fick första svaret från Spanien igår kväll. I alla fall en familj som kommer. Kul! Annars är det dåligt med svar. Suck på människor som bara antar att det är en självklarhet att de kommer...

  • pov

    Låter jobbigt att folk tar för givet att ni bara ska veta....irriterande...

  • Izunia

    vi har maaanga sana gäster. Man blir ju nästan glad när folk fran australien tackar nej!
    Vi har dock redan fatt manga svar, men manga som vi tror/vet ska komma har inte svarat..:(

  • jespers darling

    Ändrade planer, jag kan på tisdag!!

    Så räkna in mig!

Svar på tråden Vänner Lund