• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • pov

    Har haft möte med fotografen i dag. Känns jättebra! Han var verkligen precis så trevlig som alla påstår :) (D. Rix)

  • nybliven lundabo

    jag fikar gärna! dock inte imorgon, för då ska jag inleda mitt klänningsletande på allvar.. på mipa. och på fredag kommer mamma och är smakråd. Då blir det malmö eller köpenhamn.

    jag har också börjat leta frisör/smink och fotograf. Om det är svårt i vanliga fall, så känns det ännu värre på distans.. fotograf har vi nog under kontroll, men frisör känns supersvårt. Ja ja, det löser sig! Mamma hade ett par tips som jag ska undersöka.

  • Jupiter2

    Jag kan inte den här veckan, men nästa ser bra ut.

  • Izunia

    nästa ser bättre ut..

    Jupiter - jag pratade med min vännina men hon är pa bröllop i Rumänien den 29 juli...:(

  • Jupiter2

    Izunia: Inte mycket att göra åt då. Men tack så mycket för att du kollade upp det!

  • Jupiter2

    Jättefin! Varför skulle de inte kunna minska den?

  • Izunia

    med tanke pa att den är sa tjock och för att stenarna sitter pa mer än hälften kan de inte bara böja till den...da kan stenarna ploppa ut...:(

    blir lite ledsen om man maste smälta ner den och göra om fran början..

  • Izunia

    förresten...jag kan bara fika mandag hela dan och ev onsdag efter 18..

  • bebop

    Jag har pratat med min juvelerare nu. Det blir den där härliga ringen med en 0,2 ct prinsesslipad sten. Jag har fått ett sååå bra pris! Kollade upp vad ringen skulle kosta på nätet - 19 650 kr. Glurp! Men jag kommer bara att betala 7 450 kr. TW/VVS. Han sa att jag skulle få lite rabatt, jo man tackar!

Svar på tråden Vänner Lund