• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • pov

    Izunia

    När jag frågade dig om nagel-sidor innan, varför tipsade du inte om din egen sida?? Grymma naglar!!! Gå in o kolla ni andra oxå:
    www.bella-nails.com

    Längtar till torsdag...:)

  • Jupiter2

    Nu har jag struttat omkring i min klänning lite... Hihi! Jo, Freebra satt alldeles utmärkt. Blev mycket bättre med en tight överdel. Formen blev bättre då.

    Angående i morgon. Jag hör av mig innan 13.00 om jag kan komma. Vi ska på kalas på kvällen och har lovat att bjuda alla på semlor, så om jag hinner baka och förbereda allt så kommer jag.

  • Jupiter2

    norpis: En BH som sitter fast utan axelband och utan ngt band runt ryggen. Det är två kuddar som sitter fast eftersom de är klistriga.

  • Izunia

    Ja det blrev grädd kl 14. Alla som ska med - Skriv gärna det innan kl 13 sa att vi vet hur manga som kommer.

    Pov..jag har inte uppdaterat sidan pa länge...

    Ok..nu ska jag iväg och träna med Gucci...ohh..kl 09 en söndag...

  • hjartat73

    Jupiter2
    Vill inte alls lägga mig i men min kompis köpte en freebra och när hon provade den hemma till en klänning med bar rygg som hon skulle ha så fungerade den jättebra, men den kvällen då hon använde den så slutade det med att hon fick ta av den. Den satt inte på plats när hon rörde sig eller satt ner osv. Kanske ska testa den innan din bröllopsdag för det är väl då det är tänkt du ska använda den?

  • Jupiter2

    Hjartat73: Det var just det jag gjorde nu och den satt kvar.

Svar på tråden Vänner Lund