• hellokitty

    Oups, lite snabb... 3

    Här är den nya tråden flickor!


    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Kirk

    Okej... nu hittade jag visserligen en sökfunktion som jag inte tänkt på tidigare, så jag skrev början på hotmailadressen. Men den hittade ineget på det i alla fall.

    Däremot så har jag en "Daemon failure" i inkorgen, som kom efter att ett tifigare utskick inte kommit fram (men det hade sina orsaker, så det kan inte ha med detta att göra.)
    Kan ett sådant meddelande "låsa" inkorgen för inkommande mejl?
    Låter ju inte särskilt troligt, men...?

    *rynkar pannan och suckar lite*
    Ååååh, ni måste verkligen undra hur någon kan vara så här väck i datavärlden! Lite Vilse i pannkakan känner jag mig allt just nu..... :(

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Hehe, jag är oxå helt vilse i pannkakan vad gäller datavärlden. Tur att cheers finns

  • Kirk

    Skönt att höra att inte alla är så in i baljan duktiga! jag får komplex ju! (Och det är inte bra det, säger alla vuxna med vita rockar, hohohohoho!) :D

    nämen, nu gjorde jag som vi sa; stängde ner hela baletten och drog igång efter en kort stund.
    Testade att mejla den felaktiga adressen sedan tidigare, (en som väntar på några rader från mig, men har skrivit sin adress sååååå otydligt, så det är ett detektivjobb att tyda!) och fick som vanligt den där "Failure"grejen i inkorgen. Så den funkar.
    (Ett meddelande om att man inte kunnat vidarebefordra mitt mejl till någon befintlig adressat.)

    Nä, jag fattar ingenting av detta!

    Hoppas ni inte tror att jag larvar mig nu bara!
    Jag har visserligen en väldigt barnslig humor emellanåt (tack och lov!!!:)) men nån gräns har man ju ändå.
    och den går en bra bit ifrån att låtsas att man inte får sina mejl....
    *_mycket_ förvirrad Kirk*

  • Hemligt ( fast inte längre)

    Mailen har kanske fastnat i cybervärlden nånstans...

  • Kirk

    Jadu, man kan verkligen tro det!
    jag har väl aldrig varit med om maken....!

  • Hej baberiba

    Hej hop pillesn***:D:D:D:D:D

    tebax från lunch...:D:D:D

    Har inte fått ngt mail från Kirk till jobbet ska kolla hotten....

    Kirk maila mig igen då på hotten....

    Jag vet inte vad som är fel....:( sorry...:(

  • Hej baberiba

    Kirk

    Jag har oxå skickat ett nytt till dig...Hoppas det funkar !

  • Kirk

    Säg att ni skojar med mig!!!
    *blir tokig och börjar slita sig i håret, á la "julaftonsmatadoren* :o

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3