• hellokitty

    Oups, lite snabb... 3

    Här är den nya tråden flickor!


    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

    Kexchokladpaj:

    3 st kexchoklad
    6 msk smält margarin
    150 g blockchoklad
    4 msk vispgrädde
    3 äggulor
    1 tsk vaniljsocker

    1. Krossa kexchokladen i matberedare
    2. Blanda ner det smälta margarinet och rör om
    3. Häll smeten i en smord pajform
    4. Grädda i 175 grader i 6 min
    5. Låt svalna
    6. Smält blockchokladen och blanda ned grädden
    8. Rör ner vaniljsockret och äggulorna
    9. Låt svalna en stund
    10. Bred över pajskalet
    11. Låt stå kallt i kylen i 4 timmar
    12. Servera med grädde eller vaniljglass

    Detta tips fick jag här på BT i en annan tråd...:D:D:D:D

    Bakade denna igå, ska bli spännande att bjuda på den ikväll....:D:D:D

  • Kirk

    *stannar häpen till och undrar*
    Men vad är nu detta för en underbar tråd?!? :)

  • Hej baberiba

    Kirk

    Hej och välkommen !

    Detta är en helt underbar, krazå tråd där vi tar upp allt som är viktigt..:D:D:D:D:D

    Man kan säga att vi verkligen har barnasinnet kvar....:D:D:D:D:D:D:D:D

  • Kirk

    *bugar glatt*

    Tackar!

    Ja, detta verkar schysst! Så härligt med en totalt utflippad tråd att söka sig till när man inte gitter vara så väldans seriös :D

    I like!

    Oooops, sorry, jag menar såklart:
    Ilike :D:D:D;):D:):);)

    *fniss!*

  • Hej baberiba

    Kirk

    Kul att du har hittat hit....:D:D:D:D:D du verkar vara en kul prick?:D:D:D

    Berätta lite om dig själv....vad du gillar och när du gifter dig osv....ja vad du vill berätta...:D:D:D:D

    Okey en resumé ang. denna tråd: På fredagarna är det party då öppnar vi skumpa och blir fulla....Lärar´n drea tittar in hit ibland och hon har en hunkfirma...:D där du kan beställa vilken snygging du vill ha till dig...:D:D:D jag har nu tagit över denna firma då drea inte är här så mkt och hunkarna går verkligen åt...de är såååå..heta....:D:D:D:D poppis är: Aragorn (är ofta hos dallandra)...Jag har Russel Crowe och Nicholas CAge...:D:D:D så det är bara att beställa dessa killar gör allt för dig...;)..:D:D:D

    Vi brukar hänga med sessorna Madde och Vickan och Lillian brukar vara vår städtant....:D:D:D just nu har hon rymt med Runar de är i Thailand...:D:D:D Innan var hon med Markoolio...gammelsessan är helvild......:D:D:D:D

    Hellokitty är just nu i Thailand kommer hem idag.....Hon är en kul prick som har ett lantställe på landet där mössen :[-er på hennes tallrikar....:D:D:D:D:D:D : denna gubbe ser ut som han skiter...:D:D:D denna gubbe är ica en galen tjej helt enkelt....:D:D:D:D

    Jag Cheers är denna gubbe 8) en hemlig agent...ssssssch....säg inget bara det är ju hemligt....:D:D:D:D jag är gift sen den 13/8-05.....:D:D:D:D kan dock inte slita mig från BT....:D:D:D:D

    Hemligt är numera hemligt gift...:D:D:D en kul prick!!...:D:D:D

    Bluebride har just nu problem och är ledsen.....:( har svårt att få pengarna att gå ihop, vi alla tycker synd om henne. Men vi försöker cheer her up !! :D:D:D

  • Kirk

    Tihi! Jamen det låter ju som rena självklarheterna alltihop!
    Förutom då att du är den hemliga smiley-snubben, det är så alldeles oklart så det skulle jag allllldrig ha räknat ut, och har inte gjort det nu heller för det är...
    vaddå förresten? *famlar i minnets vindlande spiraltrappor*
    Vad var det som var så hemligt...?
    *kliar sig fundersamt i huvet*

    Äh, jag kommer inte ihåg...?!

    Men det låter verkligen tråkigt, det där med Bluebride!
    *sätter igång och ilosoferar*
    Tänk att pengar, som i sig själva är rätt så triviala saker mestadels bestående av metall eller papper, kan vålla såna obehag. Eller snarare: otillräckligheten av dem kan!
    Bläh, ekonomiproblem är ingen höjdare... *försöker tafatt trösta Bluebride* :(

    Själv är jag en Bride-to-be som är så förskräckligt hemlig (där var det där ordet igen!!! *vädrar misstänksamt*) att inte ens våra föräldrar vet att det är bröllop på gång! Ja, vi har ju inte samma föräldrar förstås, utan jag har ett par och karln har ett annat par, så det är inga konstigheter som resulterar i märklig avkomma som är på gång.

    Jag gifter mig med min kära livskamrat i december detta år, och letar redan hejvilt efter Den Enda Rätta Klänningen.

    Som du nog förstår så måste jag hålla en något låg profil även på BT beroende på det intensiva hemlighetsmakeriet:D (man vet ju aldrig vem som smyger omkring här, det kan ju vara grannen, vem vet;)) men jag har fyllt 20 men inte 30. jag är nog, om jag räknat rätt och inte har fått felaktiga födelsedatauppgifter, närmare 30 än 20.
    För övrigt är jag en ganska så snäll person, som gärna deltar i diskussioner av alla de slag, men ibland tycker att det är lite svårt med "data-prat" då man inte alltid vet hur det man skriver tolkas.
    Men det hinrar inte vidare framfart på BT, så jag hoppas att det kommer ännu fler roliga, intressanta, medkännande, utmanande och tokiga trådar! :D:D:D

  • Hej baberiba

    Kirk

    Ahhhhhhh en till hemlig...:D:D:D:D jag blir tokig....tror detta har blivit den hemliga tråden....:D:D:D:D för Hemligt som har den nicken här hade oxå ett hemligt bröllop och nu är hon gift....Skönt för då fick vi hmmm jag veta alla detaljer...så sköönt....:D:D:D och nu då så finns det en till hemlis.....ssssssch....:D:D:D jag blir galen och du gifter dig först i december.......ojoj hur ska vi hmmm jag orka stå ut tills dess....:D:D:D hehehehe......

    Vill du berätta mer detaljer så maila mig:
    johcec@hotmail.com där kan vi prata "ostört".....jag säger inget vidare för jag är en hemlig agent....8)....:D:D:D:D sssch,,,,,säg inget bara.....:D:D:D:D:D MEN tänk om jag är din granne.......hehehehehe...:D:D:D:D

  • Kirk

    Ja jäklar, tänk om!?!

    Då ligger min lilla hemlighet pyrt till! :D:D:D

    Javisst, jag mejlar gärna - dock tills vidare under ett visst fortsatt hemlighetsmakeri. Just in case.. ;):D

    Ja, jag blir också nästan tokig!!! Det är ju hur f*cking j*kla länge som helst kvar!!!!!!
    Men de som väntar på nåt gott....:D

  • Hej baberiba

    :D:D:D:D skriv vad du vill berätta i mailet...:D:D:D

    You never know....:D:D:D om jag är din granne...:D:D:D:D:D

    *Suck* får väl vänta tills dec. då...:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3