• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • Princessdiamond

    vi får försöka komma fram till något nu då tjejer :)

  • Charleston

    Hej!

    Det finns ingen möjlighet att skjuta lite på det imorrn´? (Typ till 17:30-18?)Det finns ju en del ställen nedåt kvarteren Kungsgatan-Vallgatan-Fredsgatan (typ Fröken Olssons, Condeco, Café Vallgatan och sånt´, fast där kanske ni varit på era tidigare träffar?!) P på Heden eller i NK:s p-hus är väl OK i så fall och "samling" vid Kopparmärra om vi inte bestämmer ett ställe, eller?!?!?

    Det verkar ju som en del droppat av av olika anledningar nu på slutet, så vi blir kanske inte sååå många?

    /Charleston

  • Princessdiamond

    kan vi inte gå på condeco vid kopparmärra då??

  • Princessdiamond

    hur känns det nu yrvädret??
    tror du att du kommer med imorgon??

  • MiNik

    Fika 1/2
    princess
    princess_edition
    Vårbrud06
    Yrvädret ?
    HanOchJag
    Charleston
    MiNik
    Maritime
    Torvan

    Vet inte hur många av oss som fortfarande är med på fika imorgon, lägg till eller ta bort så vet vi på ett ungefär :)

    Condeco vid Kopparmärra låter bra också, nära till bussar och spårvagnar och parkeringar för våra bilar finns också i närheten.

    Ska vi som kan träffas kl 17:00, och finns det någon som inte kan då så får de sluta upp lite senare???

  • MiNik

    Då är det bara att invänta resten av gänget och se vad de har att säga :)

  • Princessdiamond

    ja, jag tycker det har varit dålig aktivitet från de andra..
    kanske har de glömt oss?? :(

  • Charleston

    Hej!

    Jag kommer, men jag hinner inte till 17, så jag ansluter vid ½ 6 direkt på Condeco vid Harry Hjörnes plats (är det ju egentligen, om man ska va´ petig...) istället!

    Ska bli kul att ses igen!

    /Charleston

  • MiNik

    Här var TOOOOOMT *eko, eko*
    Hoppas att ni tittar in iaf så att ni ser var och när vi ska träffas imorgon.

    Condeco vid Harry Hjörnes plats (Kopparmärra) KL. 17:00

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3