Göteborg (med omnejd) 2006 #3
Hej alla brudar..
någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)
välkommen till
:D
Hej alla brudar..
någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)
välkommen till
:D
vårbrud...
mm, såg det..
fick aldrig tummen ur att svara på just det bara ;)
ska fixa fram en bild så snart jag kan...
Vi ska gifta oss den 11:e augusti. Det blev en fredag pga av att lokalen vi ville ha var bokad så långt fram. Vi ska ha festen på villa odinslund, är jättenöjd med det beslutet. Vi ska ha en borglig vigsel och har tänkt köra hela "paket"(mer eller mindre i alla fall). Vart vi ska ha själva cermonin är inte helt klart men utomhus om vädret tillåter.
Har mycket tankar och idéer men inte så många av dem har blivit satta i reliserade ännu. Just nu kollar jag endel klänningar. Budgeten tillåter inte något allt för dyrt tyvärr. Har därför börjat fundera på att sy upp en klänning då det är en mycket enkel variant (tror jag) som jag vill ha. Pratade med en sömmerska idag och hon skulle ta nästan 7000:-. Det var mer än jag hade tänkt. Då kostade själva arbetet 4500:-, är inte det lite mycket?? Ingen brodyr eller liknande.
Har ni några tips vart man kan sy upp billigt??
Förstår att ni har följts åt här ett tag men det hade ändå varit kul om ni kunde uppdatera mig lite om era planer
svessan: Kolla med Karin Lundqvist i Mölnlycke hon e super!!! Hon har ett skrädderi där ;)
Godmorgon tjejer!
Hoppas att allt är bra med er :) Ha en bra dag, vi hörs senare :)
god morgon :)
yrvädret... hade du lust å ringa ramonas?? ;):D
det var dålig aktivitet på tråden idag...
jag har iallfall varit och köpt 20 kort och 20 kuvert, till våra inbjudningskort. Har även köpt frimärken. Vi har valt text att skriva på korten också. När david kommer hem igen så skall vi försöka testa att skriva ut texten på korten.
hej på er
har precis kommit hem från jobbet..
vag gör ni andra då?
Ska JAG ringa ramonas?? De som är verkligen så superdupergulliga - och som jag gillar sååå otroligt mycket... NOT!!
Ja, vad gör jag annars... Har varit sjukskriven hela veckan... är av någon anledning jättenere, typ i nivå fotknöl. Har haft mina migränanfall lite för ofta för vad som är normalt, är helt matt, ögonen gör ont - kan inte fokusera ordentligt, huvudet värker i övrigt, stel i nacke, axlar och rygg, illamående och mår helt enkelt p-ssigt! Ska till läkaren imorgon och se vad hon kan göra. Helt av allt vill jag ha remiss till röntgen så att jag kan göra en datortomografi av hjärnan igen, och remiss till sjukgymnast respektive massör för min stelhet i nacke/axlar. Får se vad jag kan få. Piller antagligen. Ett piller och du blir lycklig! Jippie! Bläää.... Tänkte jobba idag, fick vända i princip när jag kommit dit för att jag mådde så himla illa. Gôrskôj! Är det så här det känns om man håller på att bränna ut sig själv?? Jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig längre än ett halvår
Jag tvingade iallafall iväg mig till Eironora för en provning av klänningen. Hon hade klippt ut delarna nu och nålade in allt ordentligt. Klänningen kommer bli så underbart vacker - som en dröm. Min dröm, tihi! Något att vara glad över iallafall
Så är det, jag kan ju ge er ett ungefärligt mått på hur jag mår: jag har inte kunnat sitta framför BT som jag annars skulle göra. Under de senaste 3-4 dagarna har jag max suttit 2 timmar. Har helt enkelt inte orken. Köpte en helt ny bröllopstidning imorse när jag åkte hem från jobbet (någon tröst måste man ju få) men har inte förmått mig öppna den förrän nu på kvällen.
Livet suger verkligen ibland!
Vårbrud
Efter all min negativism - Lycka till med inbjudningskorten! I vilken färg blir de?
Ska börja själv med mina, när jag orkar...
har det kommit ut en ny bröllopstidning??!!! ahhha :D
yrvädret inte kul när man mår skit.
Och speciellt inte nrä hjärnan säger att man vill och kan, Men sen kommer kroppen och diverse andra delar in och hojtar till om att detta kan du inte alls.
Vet hur det känns. Har själv gått så dom senaste 4a månaderna. URTRIST!!!!!
Vilken bröllopstidning är det som kommit??
Någon som vet när Amelias brud och bröllop kommer ut??