• agnelia

    BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjätte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjunde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html

  • Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
  • junibrud2006

    Baileys - Undras om jag kanske vet vem du är nu då... Känner ett par som gifter sig 27 maj i just Lundby kyrka. Hmmm....

  • Baileys

    junibrud2006 - Jaha, där ser man!
    Då var det din gube som var med och stakade sig fram mellan Sälen och Mora igår då?!
    Om så är fallet så hade han en supporter här hemma ( min BM) som satt bänkad framför datorn med saft och popcorn för att följa hur det gick

  • junibrud2006

    Baileys - Stämmer bra det! Liten värld det är ibland!!! Kommer du på träffen om två veckor förresten?

  • junibrud2006

    BT-träff 16 mars 2006 Å (www.arestobar.nu) från kl 17.30:
    Junibrud2006, karlzone, Helle74,Billa,Gabbies, Riikka,Liebchen, Mia, Weddingphoto

  • Baileys

    Låter trevligt!
    Får man lämna det lite öppet? Vet inte hur det ser ut om karln är hemma eller om barnvakt måste ordnas...

  • junibrud2006

    Baileys - Förstår det! Men du vet var vi finns så kan du är det bara att dyka upp när du har lust. Kul att man springer på varandra på BT av alla ställen! Hälsa hem!

  • junibrud2006

    Baileys - Hur går det annars? Är ni klara med det mesta eller mycket kvar? Såg i en annan tråd att du fixat klänning och blev lite nyfiken...

  • Baileys

    junibrud2006 - ja, vad säger man, det rör på sig...
    Jag är ingen hejjare på att planera och organisera, men det är ganska roligt stundtals faktiskt!
    Klänningen ramlade jag över för några veckor sedan i E-tuna.
    Och kläder till honom fixade vi i fredags. (skor kvar)

    Inbjudningskorten ser det ut som att jag ska kunna skicka nu i veckan *håller tummarna* Och som bäst sitter jag och skriver mail till syrrans kompisar och frågar om de vill närvara som barnvakter under dagen D
    Kan inte bestämma vad jag (läs vi) vill ha för musik i kyrkan och om jag ska sjunga eller enbart lämpa över det på syster och vänner..

    Sen är det
    tårta
    blommor
    smink
    hår
    etc etc...

    Själva då? Du verkar ha det mesta under kontroll och fixat en fin hemsida med!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!