• agnelia

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!

Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

Vår sjätte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjunde tråd!

Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html

• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
  • allmost wife

Ville bara säga hej då till er...i morrn bitti åker vi till USA...ha det så bra alla så hörs vi när jag kommer hem....

• Gabbies

allmost wife! Ha de toppenbra!!! vi ses när du kommer hem

• junibrud2006

allmost wife - ha en underbar resa!

• allmost wife

Tack tack...nu är det pirrigt...sitter på planet om 4½ timme...det tråkiga är att jag är dunderförkyld m. huvudvärka...suck...

• junibrud2006

Hej alla glada! Ville bara påminna om träffen nästa torsdag. Ska bli supertrevligt!

• Gabbies

vart har alla västerås brudar tagit vägen??

• junibrud2006

Dem har försvunnit... Just därför jag puffade upp lite. Och i helgen ska jag hämta min tiara i Göteborg!!!

Gabbies - Hur har det gått med dina saker? Fått leverans?

• majbrud06

Hej tjejer!

Jag vet att jag aldrig skrev upp mig på någon av dom senaste alternativen till denna träff!! Helt ärligt så vågade jag inte, har ju fått ställ in 2 ggr i rad nu pga av möten på dagis osv...
    Och nu när jag såg att ni bestämde er för den 16:e så började jag nästan grina...(överdriver lite *ler*)
    Det är så att självklart så torsdag den 16:e så har jag möte med hela avd + alla chefer efter jobbet, vet inte hur länge det kommer att pågå men misstänker att det verkligen kan dra ut på tiden då!!!
    Ger snart upp att få se er innan jag gifter mig!!! Men men det är inte så mycket vi kan göra... *LER*
    Har ni kommit långt i era planer då?
    Själv så rullar det på för fullt!
    Väntar på dom sista svaren nu så man kan börja skissa på bordsplasseringen!

• karlzone

Oj, det känns som om det var längesen jag var härinne! Hoppas att allt är bra med alla..

Jag måste tyvärr meddela att jag nog inte kan komma på torsdag. Det har kommit lite annat emellan, och det känns riktigt synd, för det var så kul förra gången! Kanske blir det fler gånger?

• Drakdal

Hej, idag har min morbrors fru börjat sy på min testklänning i bomull så att vi ser hur den ser ut och sitter för att sedan börja på den riktiga efter påsk! Längtar!! Hoppas ni får trevligt på träffen och att nästa hamnar när jag kan komma:D.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!