• Johanna85

    BT-träff i Örebro??

    Någon som har lust att ta en fika eller nåt i Örebro och prata bröllop?

  • Svar på tråden BT-träff i Örebro??
  • September06

    Johanna85, vart ska du gifta dig ?? och vart ska du ha festen ??

  • Sarita 2006

    Hej på er!

    Även jag är en Örebro-brud även om jag bor i Skåne för tillfället (kan därför inte följa med på nån BT-träff tyvärr..). Men då vigseln ska äga rum i Örebro i augusti så följer jag era diskussioner med stort intresse ändå.

    Såg att du Johanna85 ska ha Rapid som fotograf. Vi har bokat dom också. Var där o pratade med dem i sommras...då nämnde han att de inte kunde ge oss några fasta priser än då de håller på att gå över till digitalfoto helt o hållet. Har du hört något närmare om de fått en fast prislista än? Det vore skönt att veta, pga budgetskäl.

  • Johanna85

    September06

    Vi gifter oss den 11 februari 2006, så det är mindre än 3 månader kvar! Vi ska ha både festen och vigseln på Karlslunds herrgård, tror att det kommer att bli superbra.

    Sarita 2006

    Pratade också med de i somras och nu senast i förra veckan, ska dit nästa vecka då han trodde att allt skulle vara fixat med de digitala grejerna. Så jag kan återkomma efter vårt nästa möte med honom och tala om priserna.

  • Sarita 2006

    Jättebra! Tack för hjälpen!

    Hoppas att det blir bra för oss båda och att Rapids priser inte skenar iväg allt för mycket...Lycka till med allt!

  • September06

    Johanna85

    det är väldigt fin där uppe i Karslund, funderade först på att ta våra bröllopsbilder där men det kommer nog inte bli så nu. 3 månader det är ju inte alls lång tid, tänkte fråga hur ni gör med musiken på festen ????

  • Johanna85

    September06

    Ja, det är jättefint där! Längtar så...

    Musiken... Under vigsel så kommer vi förmodligen ha en som spelar piano så det löser vi på så sätt. Under middagen så kommer vi ha bakrundsmusik via herrgårdens högtalarsystem tror jag. Under dansen så kommer vi att ha en iPod kopplad till förstärkare och högtalare. Ingen levande musik för oss... Ingen av oss är speciellt "dansiga" av oss.

  • September06

    Någon som vet nångon bra/duktig som kan spela på bröllopsfesten

  • Johanna85

    Puffar lite... Ingen som vill föja med mig Gerda?

Svar på tråden BT-träff i Örebro??