Inlägg från: September06 |Visa alla inlägg
  • September06

    BT-träff i Örebro??

    Oxå en Örebrobrud här, mitt bröllop står av stapeln 26 aug ,fast än så länge är den hemmligt !! Vore trevligt att kunna prata med någon om Bröllop förutom mamma och sambon :) . Hur går era planer ??? är så rädd att jag ska glömma nått viktigt att göra eller glömma någon jag (vi) borde bjuda...

    Kram E.

  • September06

    Mitt Bröllop är ännu hemligt, men i februari tänkte vi berätta för alla vännen och familjen (närmsta familjen vet redan) så efter det vill jag väldigt gärna vara med på bt träffar om jag får har varit ute och kollat hos fotografer idag nån som har nått tipps på nån som är bra ???

  • September06

    Johanna85 ;

    jo men jag skulle ju kunna träffa nån
    jag känner och då blir det ju inte lika kul, men förljer jgärna med i februari om jag får... =)

  • September06

    ja bokade nyss fotograf jätteskönt att få det gjort ! *Kyrkan * Festlokal *Catering *fotograf, är klara.. känns som jag (vi kanske) har glömt nått ???

  • September06

    Johanna85, pro card (odensbacken) tycker han är väldigt duktig.

  • September06

    Johanna85, vart ska du gifta dig ?? och vart ska du ha festen ??

  • September06

    Johanna85

    det är väldigt fin där uppe i Karslund, funderade först på att ta våra bröllopsbilder där men det kommer nog inte bli så nu. 3 månader det är ju inte alls lång tid, tänkte fråga hur ni gör med musiken på festen ????

  • September06

    Någon som vet nångon bra/duktig som kan spela på bröllopsfesten

  • September06

    *dansar fortfarande på små rosa måln*

    hello, hur går det för er ???? någon fikaträff efter 14 feb ??? för då vill jag med (om jag får...)

  • September06

    16 februari tycker jag är ett bra datum för en fika träff =)

  • September06

    Gerda, oj varför inte vara kvar i våran fina stad?

Svar på tråden BT-träff i Örebro??