• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

    just friskis och svettis-pass e faktiskt riktigt kul :)

    vad härligt att ni börjar få ordning på det :)
    du får spara ett till er själv som jag får se nästa fika då eftersom jag inte kommer med på denna som kommer nu..

    när ska ni skicka??
    vi ska skicka de första (till föräldrarna) inte denna veckan, men nästa..

  • Lindha

    Vi håller fortfarande på med provexemplaren. Ska försöka hinna in till stan i slutet av veckan och köpa papper och så. Sen så tar det ju ett tag för oss att bli klara eftersom vi har Ebba. :) Men vi hoppas att vi ska kunna skicka ut dom i slutet av november.

  • Vårbrud -06

    Tack för välkommnandet Lindha!

    Grattis till kilona Yrvädret!! Kan du inte ta med dig lite tips och sådant till fikan. Nu blev jag ju jättesugen på att testa åtminstonne en vecka.. det är ju en bra början =)

  • yrvädret

    Vårbrud

    Ja, det kan jag göra! Tar med mig boken som gett mig motivation. Sedan kan jag inte påstå att jag lagt om kosten speciellt radikalt, mycket grönsaker åt jag redan innan, brödet har jag dragit ned på och jag älskar kött och sås. Det enda som jag egentligen inte äter nu som jag mycket av förut är pasta, kakor och chips. Men efter ett par dagar saknade jag inte ens det. Fast å andra sidan var jag som sagt motiverad. Är man inte det funkar det inte.

  • yrvädret

    Nu har jag mailat Eironora med bilder på klänningen som jag vill sy upp. Hm, undrar hur mycket hon tar för att sy upp den....

  • Princessdiamond

    yrvädret, härligt! ännu en sak som är "färdig" då :)
    nästan iaf ;)

  • Lindha

    Eironora skulle ta 6400:- för att sy upp den klänningen som hag ville ha innan jag hittade den jag ska ha nu. Helt oki tycker jag.

  • Princessdiamond

    god morgon..

    jag har ont i halsen *suck*
    jaja, å så ska man jobba ikväll..

  • Trollvinter

    Vad duktiga ni är tjejer med vikten! Jag har kass motivation... Men, gympan är ju bra förståss! (Hur var det nu på onsdag förresten Lindha?)

  • majbruttan

    Nu är hon tillfrågad - tärnan alltså!! Hon tyckte det skulle bli jätteroligt och ville börja planera en massa med en gång

    Sen har vi oxå fått upp ögonen för en annan festlokal. Den första tog ju bara 50-54 personer och den nya tar 75. Vill ju bjuda ca. 60 stycken och det kommer att bli svårt att skära i gästlistan ner till 50... Har försökt maila det nya stället, men de svarar inte så jag ska ta och ringa nu istället! Alla som varit där säger att det är fint och på hemsida ser det väldigt tjusigt och fint ut

    Har sett i en annan tråd att du snart ska få din klänning princess. Hur går det? Funderar ju oxå på Cinderella - har allt funkat bra?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2