Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Vårbrud
Menar du Sandra? Nu blir jag nyfiken. Känner du hennes kompis Lina från någon föräldra grupp?
Japp Sandra. Nej jag känner ingen av dom :)
Förra veckan så var vi ett gäng mammor som träffades å gick till en lekplats. Det var några från Öppna förskolan, några grannar och en tjej från FL. Imorgon ska vi träffas igen och då ska vi grilla. Jag vet hur tråkigt det är att gå hemma och inte känna så många. Så idag när jag och Ebba var på BVC så frågade jag om hon visste några nyinflyttade "ensamma mammor" som ville lära känna lite nytt folk. Sen nu i em så hade "BVC-tanten" ringt och sa att Sandra var intresserad. Så då ringde jag upp henne. :)
va roligt. Jag kunde inte hålla mig när jag väntade på svar utan ringde Sandra för att höra. Vilket roligt sammanträffande. Hoppas att ni får roligt imorgon. Jag hade tänkt dra med henne på våra BT träffar, hon kanske skall gifta sig nästa höst.
vårbrud..
jasså, har du börjat skriva till dig själv nu också ;)
Hahaha jag var nog så ivrig att det kom av bara farten. hahha
Håll tummarna för att det blir lika underbart väder imorgon som det varit idag
*håller tummarna hårt*
godmorgon!
du var uppe tidigt idag. Godmorgon!
jo... *slö*
hur mås idag då?