Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
jadå, det har funkat bra för mig.. iaf än så länge ;)
blir ju själv lite orolig när man läser att folk fått vänta jättelänge och att de sagt att den e färdig, men ändå inte skickar den..
men men, förhoppningsvis va det ju sant att de skeppade den i fredags.. så då kanske jag har den om en vecka eller något :)
ringde prästen nu..
den nya som antagligen blir aktuell
men han va stressad.. skulle iväg..
får ringa imorgon igen..
hade varit skönt att veta att man har en präst ;)
jaja, han lät trevlig iaf :)
grattis till kilona yrvädret!!
vårbrud:
så din m2b reser oxå mkt i jobbet.. min me.. blir mkt ensamt men han trivs med jobbet så vad gör man? ;) hoppas att jag kan åka med till sydney i januari, men vi får väl se..
helgen har varit bra.. mkt mkt mkt mkt jobb men det ger goa pengar ;) har sovit 7 timmar totalt under hela helgen så jag är lite trött idag ;)
majbruttan:
kul med tärnan!! Emma blev det va? vad är det för ny lokal? blir ju såå nyfiken ju ;) du skulle upp på mässan nästa helg eller? jag kommer åka på torsdagen för att fixa allt som ska fixas.. hänger du med ut på lördagskvällen sen? vore skoj :)
Jo, det blev hon! Tyvärr kan jag inte stanna kvar nästa helg. Ska tillbax till Gbg för att gå på 30-årskalas
Kan ta det en annan gång! Hoppas du kan sova gott nu...
ninni7805
Jo han reser en hel del. Sedan han började jobbet 1 maj har han rest lika många dagar som han har varit hemma... om man räknar bort semestern då. Tycker inte alls att det är roligt... ibland kan det vara skönt men inte så ofta som han åker.... fördelen är ju givetvis att det blir mycket mer pengar när lönen kommer och även att man kan åka och hälsa på och bo gratis. Presenter är inte heller helt fel att få, men helt klart skulle jag nog vilja ha honom hemma lite mer. Jag hoppas att det lugnar ner sig lite mer nästa år.
kul att du tar med dig boken Yrvädret!
Va ofta det är problem med BT nu förtiden.
jo, jag har också märkt det *morra*
skickade ett mail till bt förut iaf..
nu ska jag åka å jobba...
Nu har vi träffat Ciprian. Honom ska vi ha! Jättetrevlig kille! Och snygg dessutom ;)
Så nu är det bara ringen kvar...
Vårbrud vet du vem jag ska träffa imorgon? Din kompis som bor här i Älvängen. :) Hon ska med oss och grilla. Visst är världen liten. :)
Lindha
Hur mycket tar Ciprian för bilderna?
Han fotar oss innan vigseln, under vigseln och mingel utanför kyrkan. Vi får alla bilderna på CD + ca 20 förstoringar. För det får vi betala 3500:-. Billigt tycker jag. Eller?