• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Trollvinter

    ...och förresten... prata inte om panik, ni som inte ska gifta er förrän i april!!!! Tänk på mig istället Vi har ju kommit ungefär lika långt allihop och jag ska gifta mig redan i januari!!! Där kan man prata om en lite smått stigande panik...

    Fast, jag var och provade min klänning i söndags och det kändes jättebra! Nu har jag också gått tillbaka till att vilja ha ett pannsmycke istället för något i håret. Det passar så mycket bättre till klänningen än något annat (vi testade lite med halsband...)

  • Lindha

    Jag får se hur det blir på onsdag Trollvinter. Hoppas att jag ska vara frisk tills dess. Men vet du va, jag va faktiskt och tränade i onsdags. Stolt! :)

  • Trollvinter

    Vad bra du är!!! Du föregår med gott exempel så nu måste jag verkligen ta mig i kragen och gå på onsdag oavsett om du är frisk eller inte (men jag hoppas förståss att du blir frisk)!

  • Princessdiamond

    vi har föresten sålt bilen idag..
    fick tyvärr mindre än vad som eg kändes bra.. men mer än om vi lämnat in den..

    skitjobbig människa va det iaf!

  • Trollvinter

    Aha!
    Tänkte väl det Men, jag har inte riktigt orkat läsa igenom allt jag missat sen sist jag var inne... Det blir så mycket när man är borta några dar... Ni är för kreativa!

  • Princessdiamond

    och jag som tycker att det inte händer nästan ngt.. mer än den senste stunden nu ikväll ;)

  • Lindha

    Tack för erbjudandet om "bröllopshjälp" Princess. Men jag tycker ju att det är roligt så jag vill gärna göra allt själv. Problemet är bara tiden, känns som den bara rinner iväg. Vi skulle ju träffat fotografen idag, men fick ju ringa återbud. Hoppas vi kan hitta en ny tid nästa vecka kanske.

  • Princessdiamond

    det e naturligtvis svårare att hinna med för dig som han en vild liten världsupptäckare att ta hand om också ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2