• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

    någon mer som planerar att åka in till mässan vid ca 14-tiden??

  • yrvädret

    Vi kommer vara där vid kl 13 ca. Vi är säkert kvar när ni kommer

  • Princessdiamond

    det låter bra... :)

    hur går det med mobilen? fått hem de nu?? den va iaf jäkligt snygg

  • yrvädret

    nae, det dröjer innan den kommer. Har ju inte kommit ut på markanden ännu. Så jag väntar och väntar...

    Sitter och lyssnar på lite låtar. Har inte hittat vår andra solosång ännu. Och så måste vi börja fundera på vilken låt vi ska dansa brudvals till.

  • Lindha

    Hej tjejer! Inte säker på att jag kommer med på fikan imorgon. Har haft konstant huvudvärk i ca 2 veckor. Den vägrar släppa! Sån där äcligt tryckande huvudvärk ni vet. Får ringa vårdcentralen imorgon. Så jag får se hur jag känner mig imorgon. Men jag hör av mig!

    Yrvädret här har du nr till våran catering; 0303-745095 Mia´s catering. Jättetrevlig och billig! :)

  • yrvädret

    Tack så mycket, Lindha! Levererar hon till Kungsbacka också? Hur gör ni med serveringspersonal?

  • Princessdiamond

    jasså, det va någon här inne iaf ;)

    jadu, yrvädret.. det där e anne mig inge kul.. vi funderade ju också på catering. men vi la helt enkelt ner det.. matmässigt hittade vi väl ett par intressanta ställen, men då hittade vi ingen lämplig lokal ist..

  • MakeMeUp

    Bröllopsmässan på Odd Fellow, någon mer här som skall dit idag?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2