• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Trollvinter

    Vad roligt att ni gillar sidan!! Det kommer nog komma uppdateringar under tiden fram till bröllopet, men vi ville få den hyffsat klar tills inbjudningarna gick ut i alla fall...

  • Princessdiamond

    funderar faktiskt på att sno din idé om att skriva gästlistan ;) e det ok??

  • Princessdiamond

    tack... ni kan kolla nu om ni känner för det ;)

    har bråkat med datorn hela kvällen.. till slut gav jag upp ocg gjorde det som en hyperlänk.. den vägrade funka med de andra knapparna..

    dock funkade det på förstasidan, så där behöll jag det..

  • yrvädret

    Vilken fin hemsida, trollvinter! Passade på att skriva en lite hälsning jag med

    Ibland blir man så trött på sig själv. Jag satte upp mig på en tvättid förra veckan, tills imorgon... trodde jag...Det var bara det jag tog fel dag, självklart! Så jäkla irriterande. Och självklart så är alla tider till imorgon uppbokade. Suck, ibland känner man verkligen hur hjärncellerna bokstavligen dör i huvet på en... :-/

    Vi ska iallafall på mässan på söndag. Ska vara där kl 12 förhoppningsvis.

    Och jag kommer på fikan på måndagen. Gubben ska jobba sent så då är det ingen ide för mig att sitta hemma och häcka. Speciellt inte när man istället kan sitta med er och prata goja...ehh, förlåt, BRÖLLOP ska det stå

    Och tjejer, jag behöver verkligen lite ideer och INSPIRATION!! Känner att jag inte kommer någon vart i planerandet. Vet varken ut eller in. Och gubben är inte mycket till hjälp heller.... *grymtar* Han sitter hellre och spelar COD. Nåja, jag beställde Bröllopsboken från Adlibris, så den ska jag hämta imorgon. Hoppas få lite motivation därifrån. Shit, det är precis 10 månader kvar och VART FAN TAR TIDEN VÄGEN???!!!!!!
    *paaaannnniiiiiiiiiiiiiiik!!!!!!*

  • Princessdiamond

    ojojoj, lilla gumman :)
    du kommer säkert sitta som jag månaderna innan och sucka över att inte ha ngt att göra ;)

    varför tror ni att jag ändrar den förbaskade hemsidan hela tiden?? ;):D

    eftersom vi skall på bio på söndag och det inte finns några vettiga tider tydligen och inte mkt vettiga filmer fick vi helt enkelt ta en komedi som jag tyckte verka lite småkul men som han naturligvis inte verkade jättesugen på.. men men, utav de allternativen vi hade så tyckte han oxå att det verkade va bästa valet.. asså.. skulle jag så se barnfilm så skulle vi fan gå på bio på söndag!! har aldrig gjort det innan så nu e det sannerligen på tiden!
    hursomhelst, den börjar 18.30 så vi kommer nog dra oss in till stan och bröllopsmässan runt 14.. sen ska vi äta ngt gott på restaurang och sen bion då..

    jaja :)

    som sagt 7 (jäkla) månader kvar!! =/ ;)

    jaja, kanske lika bra.. jag får änna panikattacker emellanåt..
    hade dessutom min första bröllopsmardröm igår.. uscha!

  • Lindha

    Vilken film ska ni se princess? Vi va på bio för några veckor sen och såg Mr and Mrs Smith. Tyckte att den var bra. Och jag tycker ju Brad Pitt är en riktig snygging så jag var helnöjd! :)

    Bara nyfiken... vilka kändiskillar tycker ni e snyggast? Jag är inte så mycket för det här manliga med massa mörkt hår på bröstet och så, så mina "favoriter" är ju Brad Pitt då och David Beckham. ;)

  • yrvädret

    hehehe, stackars dig, princess! Vad drömde du för otäckt då?

    Usch, min största skräck är väl att Tomas får kalla fötter och vill dra sig ur. Att han helt enkelt inte vill mer. Detta hände när vi började prata om förlovning och titta på ringar första gången. Sedan fick han panik och hade ingen aning om vad han kände för mig längre. På det följde en kris på typ 6-7 månader. Det var det värsta jag har varit med om. Att leva med någon man älskar och tingas bo med denna när denna reder ut sina känslor för en tar så mycket kraft. Fast efter dessa 6-7 månader tog han sitt förnuft tillfånga och frågade om jag ville förlova mig med honom. efter två dagar hade vi beställt ringarna. Man får vara snabb i vändningarna för att inte förlora sin karl
    Och nu måste jag vänta i hela 10 månader till!

  • yrvädret

    Lindha

    Isch, du ska inte ställa så svåra frågor! Men hmm, George Clooney är en riktigt...mmmm...goooding! Ewan McGregor går inte heller av för hackor....

    Fast jag är nog lite halvgay - för när det gäller kändisar så kan jag tycka att tjejerna faktiskt är läckrare än killarna. Som typ Angelina Jolie. Hon är typ..aoch..HOT!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2