• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Vårbrud -06

    Cocogbg

    Välkommen! Jag är relativt ny här inne också, någon gång i slutet av augusti hoppa jag in i tråden.

    Vi skall gifta oss den 20:e maj 2006 är det tänkt. Just nu är det inte mycket som är bestämt eftersom vi hux flux har blivit husägare och skall flytta till Älvängen(fler i tråden som bor där redan). Har bokat en bygdegård i Alafors, och en kyrka i Göteborg. Har en annan på gång men vågar inte släppa den i Gbg förrens allt är klart. Längre än så har jag inte kommit, jo kollat lite på inbjudningskort mm.
    Känns som mycket är väldigt rörigt, men det ordnar sig nog

  • Princessdiamond

    en annan sitter och försöker knåpa ihop fina bordsplaceringsskyltar...

  • Princessdiamond

    har inte rätt pappar, eller rätt färger hemma, så det va bara en provgrej.. jag vet inte riktigt..

  • Trollvinter

    Välkommen cocogbg! Det är klart att du får va med här! Synd att du inte kan vara med på fikan så att vi får träffa dig!

    Jag har också börjat med placeringskort, princess... Eller, i alla fall skurit till papper och bestämt hur de ska se ut. Ska börja skriva på dem snart tänkte jag. Allt för att sprida ut jobbet så mycket som möjligt Om det är någon som man har skrivit placeringskort till som inte kommer, så har det ju inte varit så mycket extra jobb Tänkte att jag skulle ta tag i fest- och vigselprogram så smått också... Det tar sån tid att pyssla ihop dem!

  • Princessdiamond

    *sitter med hunet hängade på sne* fy
    f a n vad jag e trött...

  • Princessdiamond

    vilket ni också kan se på stavningen..

    inte för att jag vet vad ett hune är.. ;)

    huvet skulle det självklart stå..

  • Trollvinter

    mmm, är också trött... ska nog gå och sova snart! Hur går det med dina placeringskort?!

  • Trollvinter

    Coco, jag glömde ju att berätta: den 7 januari ska vi gifta oss. I örgryte gamla kyrka.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2