• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

    vi skall se "djävul till svärmor"
    tror den heter så ;)

    njae, mr and mrs smith e la sådär..

    usch då yrvädret, det lät inge kul!
    jag drömde att min ena morbror ringde och frågade hur det kändes inför morgondagen.. å då insåg jag att vi ine hade bsetällt blommor så sånt..
    kom iaf fram till slut att det ju eg va flera veckor kvar ;) det sista dök väl upp när jag började vakna till *s*

    ojdå.. det va som sagt svårt.. håller med yrvädret, tycker tjejorna e väldigt vackra.. finns naturligtvis massor av karlar som jag tycker e sexiga osså ;)
    jag föredrar de äldre gubbarna, typ al pacino, tom hanks, richard gere och den högen ;)
    när det gäller tjejer så tycker jag nog bäst om sandra bullock!
    hon e banne mig snygg i vad som helst, uppklädd eller mjukiskläder *avundsjuk*
    och e dessutom en väldigt bra skådis!

  • Cocogbg

    Får man vara med här?
    Är ny härinne och vi har bröllop & dop den 27 maj 2006.

    Kram Coco

  • Lindha

    Coco klart att du oxå är välkommen! :) Är du gravid, med tanke på att ni ska ha dop samtidigt som bröllopet?

  • Titrania

    ok 16,30 på måndag.. Princessd, du får nog påminna mig igen! :D

  • Princessdiamond

    titrania, det skall jag göra... ville du kanske ses en timme tidigare?? ;)

  • Cocogbg

    Lindha!
    Tack, ja jag är gravid och det är därför som vi skall ha dop och bröllop samtidigt.
    När skall alla ni här inne gifta er?

    Hur långt har ni hunnit i planering och förberedelser?

    Lite om mig själv
    Skall få bebis i mars
    Har bokat kyrka och valt präst
    Bokat festlokal
    Mina föräldrar skall beställa och betala maten, min syster och sambo ordnar tårtan
    Skall sy klänningen själv och har beställt mönster till den.
    Kompisen ordnar med inbjudningar och håller i dukning mm.

  • Lindha

    Du är hjärtligt välkommen hit Coco! Känner mig lite ensam då jag är enda mamman i gänget. ;) Vi ska gifta oss den 22 april.

  • ninni7805

    Coco:
    välkommen till gänget alltid kul med nya brudar!!
    hänger du med på fikan på måndag??? vore kul att träffa dig!

    gör en ny summering över fikan:
    kl 16.30 vid domkyrkans hållplats:
    ninni
    lindha och ebba
    majbruttan
    vårbrud-06
    yrvädret
    princess
    titrania
    trollvinter

    har jag glömt någon??

  • ninni7805

    coco:
    glömde ju skriva när vi ska gifta oss.. vi kommer ha vårt bröllop den 28 april nästa år, men festen blir inte förrns på midsommaraftonen..
    eller ja, vi kommer ha en borgeligcermoni här i gbg den 22:e april, men det räknar vi inte riktigt som bröllopet.. det kommer den 28:e april utomlands på en sandstrand bara vi 2

  • Cocogbg

    Hej

    Skulle gärna gå med och fika hade varit jätte kul, men har planering på jobbet hela måndag kväll. Hoppas att ni träffas fler gånger, då kommer jag gärna.
    Vad romantiskt att ha midsommarfest.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2