• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Vårbrud -06

    Jag kommer gärna på fikan men kan inte komma in förrens senare. Slutar inte förrens 17 ungefär. Finns det någons mobilnummer jag kan ta så att jag kan ringa när jag kommer inte till domkyrkan?

  • yrvädret

    Vad ni skriver! Får ju en massa att läsa ikapp. Suck, jag vill ju också fika, men jag vet inte om gubben blir så glad då... fast om han slutar vid 17.30 så hinner jag ju fika i 1 timme.... hmmm, tål att tänkas på! Skulle ju egentligen klippa mig på måndag, men kom på att jag är ju pank fram till på tisdag. Inte sjutton har jag råd och klippa mig då! Nähä, bara att avboka och fixa ny tid... Suck, alltid är det något....

  • Lindha

    Om ni ska träffas redan 16.30 så kanske jag och Ebba oxå kan komma förbi. Ska höra med henne imorgon när hon vaknar. ;)

    Brudvalsen är det wienervals man ska dansa då???? Majbruttan du som är expert på området? :)

    Ninni jag vet faktiskt inte hur vi ska göra med fotograf. Vi hade ju bestämt oss, men det blir väääldigt dyrt. Och man får ju inga negativ eller bilder på CD. Så vi har börjat tveka. Med tanke på att vi har 400kr på bröllopskontot och bröllopet är om 7 månader så känns det som en utgift man kanske kan dra ner på. Men vi får se. Hon tar ju helt klart finast bilder, men....

  • Princessdiamond

    Lindha, som sagt.. tror jag nämnde det sist.. vår bestman skall ju fota på vårt bröllop.. och han har tydligen fotat bröllop innan... riktigt stora papiga saker tom :)

    jag tror nog att han kan tänka sig att ställa upp för er också om ni vill :)
    och han skulle nog inte ta så mkt betalt..

  • majbruttan

    16.30 är ok för min del. Vårbrud - jag kan maila mitt nummer till dej.

    Lindha, jag tror inte att det spelar roll vilken vals man dansar. Är ju finare med wienervals då det är en massa snurrar och så. Är kanske inte så lätt att snurra med ställningen under kjolen... Lovar att återkomma när vi startat med valsen på danskursen

  • Trollvinter

    Hallå! Här är jag!!

    Har varit på möte i Finland i sen i måndags och hela helgen gick åt till att göra klart inbjudningskorten! Men, nu är de klara och utskickade!!!! Känns så roligt! Är lite nervös inför utfallet bara... Undrar vad gästerna tycker om dem, om de vill komma... Desstom är hemsidan färdig nu! Gå in på www.lindero.se vi har visserligen satt lösenord för att komma in på bröllopssidorna, men om ni mailar mig så kan ni nog få reda på dem...

    Jag fikar gärna på måndag och jag tror att jag kan vid halv fem! Vilket fik är det ni pratar om eller skulle vi träffas vid domkyrkan? Det var så mycket att läsa igenom här, så jag tror att jag missade lite på vägen... Vad roligt förresten att vi får sällskap av en expert

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2