• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • ninni7805

    jag hittade oxå hit

    CTS:
    välkommen till vår lilla skara! nu vill vi ha en liten berättelse om vem du är ;)

    princess:
    trist med prästen, men du ska se att ni hittar ngn som kan viga er! det är bara att sätta sig vid telefonen och ringa runt till alla trevliga präster.

    hur blir det med fikan tjejer?? jag ger förslag på fredag nästa vecka! vad säger ni om det?

    idag skrev jag provet för väktare.. och jag klarade mig galant *klappar mig själv på huvudet* ;) så imorgon ska jag sooooooovvvvvaaaaaaaa ut ordentligt.. jobbit att gå upp 5.30 varje morgon ju! hatar att gå upp tidigt på morgonen...

  • Princessdiamond

    jadå, jag har ringt prästen hemmifrån.. han va dock påväg till sthlm och kunde inte ge ngt svar nu.. ska ringa nästa vecka igen..

    fika på fredag funkar för mig :)

    men alltså, var har yrvädret tagit vägen??

  • yrvädret

    Jag är här!!! Har inte hunnit sitta och pula med BT de senaste dagarna. Har jobbat (med Tomas...)

    Äsch, jag kan inte fika på fredag längre. Min prins och jag ska fixa lite bröllopsgrejer. Någon som kan på torsdag?

  • Princessdiamond

    Nu har jag sålt klänningen!!

    Och om du kikar in här A, så hoppas jag att du kommer trivas riktigt bra med den!

  • Princessdiamond

    bara jag som inte har något liv eller?
    :D

  • ninni7805

    princess:
    nääääää, jag har inte heller ngt liv så du är inte ensam *tihi* ;)
    och du: grattis för klänningsförsäljningen!!

    angående fikan så tror jag inte att lindha kommer kunna på torsdag.. har för mig att hon har hästgrejs då... men vad säger ni om lördagen?? kan ju faktiskt ha fika på annat än vardagar oxå ;) Eller varför inte tisdagen?? jag kan alla dagar än så länge så mig spelar det inte ngn roll, välj ni :)

    vad ska man hitta på ikväll då??? hmmmmmmm, m2b är ju inte hemma ju och så är det inget kul på tv och är alldeles för pigg för att lägga mig, har inte ngn bra bok att läsa för den snodde ju naturligtvis m2b med sig utomlands.... *morr* ;) jaja, får väl ta o läsa lite roliga trådar härinne då..

  • Vårbrud -06

    Jag har också hittat hit nu! Ligger lite lågt med alla fikor och grejer nu när det är så mycket annat. Flyttar vi till Ale blir det kanske starrkärrs, vi var och tittade på kyrkorna idag.

    CTS

    Välkommen hit!

  • ninni7805

    hmmmm jag ser här i min bröllopskalender att det är bröllopsmässa nästa söndag... kanske ska ta det och fikan samtidigt? eller nja.. kanske inte samtidigt, men ni förstår säkert vad jag menar.. den först och fika sen :)
    så vad säger ni om det förslaget???

    vårbrud:
    kul att du oxå hittade hit :) när kommer ni få flytta in i det nya huset? (jag vet att du nämnt det, men du vet "närminne-guldfisk" ;) )

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2